Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejrer at bruge telemarketing, men kender ikke noget til det. Kan se at de forskellige telemarketingsfirmaer næsten kun reklamere om mødebooking, og ikke om telefonsalg. Ønsker at høre om jeres erfaringer.

Jeg er ved at starte ny virksomhed. Har planer om at sende reklamefolder ud til ca. 2000 virksomheder. Ønsker opfølgende telefonisk kontakt til disse virksomheder, da det er for mange opkald for én person, da ønsker jeg hjælp fra et telemarketingsfirma. Salg foregår gennem hjemmeside. Så hvad er jeres erfaringer, prisniveau, har det virket på jeres salg, dårlig/godt osv.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:03

Hej Jeg hopper lige med i denne debat da jeg har samme "problem".

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:52

Hej med dig

Her i Nordjysk Marketing arbejder vi med både mødebooking, og direkte salg for flere kunder.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig og høre mere om hvad vi kan gøre for jer.

Du kan træffe mig på tlf. 69 60 63 00 eller på info(at)nordjysk-marketing.dk

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 14:05

Hej Sl,

din idé omkring opfølgning på en direct mail kampagne er rigtigt god - vi har haft stor succes med at gøre det for flere andre kunder.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på dir.tlf.: 87 32 28 01 så vi kan tage en snak omkring dine behov og forventninger - vi kan helt sikkert hjælpe dig til at få det optimale ud af kampagnen.

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:40

Torben S.:

Hej Jeg hopper lige med i denne debat da jeg har samme "problem".

Det samme gør jeg også lige.

Kan de 2 firmaer evt fortælle, hvordan der afregnes?
Betaler man pr time, pr salg, fast pris for en periode eller hvordan fastsættes priserne?

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:57

Hej Kristian

Det er meget forskelligt hvordan der afregnes, men fælles for alle nye kunder hos os, er at vi kører en mindre testperiode, for at "se hinanden ad".

I denne periode plejer vi normalt at lave en mindre grundpris, og tillæg pr. salg eller møde.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)