|
Hej Er kommet i alvorligt problemer med min bærbar. Jeg er ligeglad med selve computeren, men alt det der ligger på den er meget værd for mig....jeg må og SKAL have det ud. (backup...to late). Den sidste par måneder har jeg haft lidt problemer med at den blev overophedet og lukkede ned. Derfor ville jeg gøre noget ved det i dag og blev anbefalet at trykke f10 gå ind i system admin og trykke "restore default", efter at have gjort dette, kan jeg ikke komme længere end til at jeg kan se den begynder at loade windows XP også kommer der et blåt billed med skrift (kan ik nå at læse det vises i for kort tid) hvorefter den genstarter. Jeg har forsøgt at starte på ALLE mulige måder "safemode" osv. men det samme sker igen og igen. Jeg har virkelig brug for en løsning her. Det er en HP Compaq 8510w Håber at indstillinger eller andre ændringer i fx system admin kan gøre det....vil gerne betale tiden du bruger for at kunne få mig ud af denne "kattepine"....
Hilfe!!!! |
Hej Kenneth
Hvis du tror det er en fejl i biosopsætningen kan jeg desværre ikke hjælpe.
Har du derimod nogen idé om, om du har fået slettet harddiskens indhold (Så filsystemet ikke kan læse det, men det stadigvæk nemt kan ligge der)? Hvis du tror den har gjort dette ville en sidste udvej være at tage harddisken og koble sammen med en anden computer via et fra-hdd-til-usb kabel (kan ikke huske hvad de kaldes) og derefter kører get data back fra runtime på den anden computer. Derved kan programmet hive alt data ud fra harddisken.
Bliv gratis medlem