At de tre billeder ikke kan vises, har intet med browseren at gøre. Det skyldes at de linker til et billede du har liggende lokalt på din egen harddisk - og den har vi jo normalt ikke adgang til! 
Ellers er jeg enig med renegade: rod i allergi og få rettet stilen på dine links-tekster.
Derudover vil jeg supplere med, jeg finder det uheldigt at dine sider - når man følger et
link - skifter domæne til venset.newage.dk. De bør fastholde
www.venset.dk hele tiden, da det er det navn du ønsker at promovere og ikke din
designer eller hvem det nu er.
Under produkter er der ingen billeder - hvorfor ikke? Og "forlængerledning - Navnet siger det hele"? Det holder ikke! Navnet siger ikke andet end at det er en forlænger ledning, men hvilken type, hvilke stik?
Under ris/ros har I en temmelig omfattende formular. Er der nogen af felterne der SKAL udfyldes? Det vil være en god ide, at insisterende på en mulighed for at give et svar, for erfaringen siger, at den ris/ros man får oftest ikke er fyldestgørende nok til at man kan ændre på tingenes tilstand. Desuden vil det være en god i de med et større tekstfelt hvor man kan skrive uddybende/uhæmmet om ris/ros.
Og så er der et login-punkt placeret i menuen. Medmindre at det er til kunder, så fjern det fra den menu og lig det et mere diskret sted. Det er frustrende at kunne klikke på et link - og så ikke kunne ikke kunne komme videre.

Ellers er siden generelt lidt kedelig og uinspirerende, men det vel heller ikke det I har behov for med et produkt som en 'vinduesåbner'! Man kunne dog lege lidt med tanken om en opstartsside med en flashanimation af en vindues-åbning - eller animationer/videosekvenser længere inde. Som det er nu, er der ikke meget
salg i siden. Man kommer der, hvis man ved hvad man leder efter.
De mange eksempler på brug kanfint krydres med flere billeder. Lad os se dem i funktion (animation/video), lav nogle closeups, hvor man kan se selve åbneren monteret på vinduet. Vis at det ikke er en stor grim mekanisk klods!
I sælger til mændene med mageligheds-/teknikargumenter, hvorimod kvinder oftere er interesseret i hvordan det ser ud i vindueskarmen - et element som jeg vil være komplet ligeglad med!

- det blev lidt langt, beklager!