Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kun lige tjekket designet, har ikke rigtig gået i dybden med siden.

Jeg synes designet er rigtig godt og overskueligt. Den virker godt når man trykker sig ind på den.

Godt arbejde, og også et udemærket produkt.
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:46

Hej Jesper !

Jeg er ikke på nogen måde hejemmesideekspert, men har kigget på din og synes den er meget oplysende. og dog ville jeg gerne se hvordan et betjeningspanel, eller et beslagsæt ser ud, (billede)  Og i er flyttet til nye lokaler, og der står også hvorfor; men det ville have været interessant med et billede af jeres nye lokaler.
I jeres vejledning for sikkerhedspanel er der skrevet: risiko for klemningsfare, hvilket på godt dansk er dobbeltkonfekt, men alle forstår meningen. Og endelig jeres liste med forhandlere viser at Sjælland og Koldingegnen er godt dækker, men fynboer og jyder nord for Kolding skal ikke regne med at finde jeres produkt på den lokale tømmerhandel, det kan jo komme.
Hvis i mener produktet er eksportegnet(Portugal) vil jeg gerne have nærmere oplysning om det. Jeg iforhandler i forvejen sovarmeudstyr.

Med venlig hilsen
Erikport
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 05:55
Dato: 3/25/2006 11:46:10 PM Forfatter: nek.port
Hvis i mener produktet er eksportegnet(Portugal) vil jeg gerne have nærmere oplysning om det. Jeg iforhandler i forvejen sovarmeudstyr.

Kræver det ikke en ret stor stald?
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:13
Nu skal man jo passe på ikke at kaste med sten - hvis man selv bor i et glashus.

Men da jeg - som signaturen afslører - arbejder med det sproglige, vil jeg foreslå, at I lige strammer lidt op på teksterne. Der er efter min mening lidt for mange komma, slå og stavefejl. Nogle vil måske kalde det flueknepperi - når nu vi er i gang med sovarmeudstyret

Til gengæld vil jeg ikke kommentere det grafiske, da jeg nemlig ikke besidder den store ekspertise på det område - dét har jeg folk til

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:10
Dato: 3/25/2006 2:47:02 PM Forfatter:Jesper Holmgaard

Hejsa,

Der er selvfølgelig en risiko for at gentage tråden, lige før mig, men jeg synes, det er et supersted at få sin hjemmeside vurderet af helt uvildige personer.
Så her er min:
Det kunne være kanon at få nogle kommentarer af nogle af jer, der har designet mange sider.
mvh
jesper holmgaard

Jeg er MEGET LIDT imponeret af din website... min laptop crashede i det øjeblik jeg fik ind på siten...!

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:48

Hej Ellegård !

Det kommer selvfølgelig an på antallet af søer, og de. altså søerne behøver slet intet varmeudstyr i dette land
så vi føjer et l til.
Venlig hilsen Erik
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:46

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)