Uanset om du måtte kunne finde mulighed for bare at offentliggøre dem (og det tror jeg, du kan), så er det en dårlig idé. Det er meget bedre at skrive tilbage og høre, om du må bruge udtalelsen, og så evt. tilbyde at linke til kundernes hjemmeside, hvis de har en.
Jeg er helt enig med Anette - læg intet ud på hjemmesiden, medmindre du har kundens accept. I og med at de jo er så tilfredse med dig, din virksomhed, og dit produkt, at de bruger tid på at sende dig en mail om det - har de nok heller ikke noget imod at du lægger en udtalelse på din hjemmeside. Bare lige spørg dem først.
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Enig. Det skulle jo gerne være sådan at dine glade kunder stadig er glade for dig. Det kunne måske falde nogen for brystet hvis du uden videre offentliggører deres udtalelser. Men som andre også skriver vil de fleste sikkert ikke have noget imod, at gør det og jeg er sikker på, at det vil være en positiv oplevelse for kunden, hvis du spørger først, uanset om de vælger at sige ja eller nej. Og det er vel mindst ligeså vigtigt, at du bevarer den gode relation som at du får en udtalelse fra eller til?
2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk Be secure with bzcure.