Hej Amino'er. Jeg arbejder som panoramafotograf og producerer interaktive rundture. Pt. kører jeg en kampagne i samarbejde med bl.a. VisitDenmark hvor vi i fællesskab tilbyder alle landets hoteller en virtuel rundtur til favorable priser. Det betyder at jeg sommeren igennem skal rundt i hele landet og fotografere. I denne forbindelse vil det være oplagt samtidigt at besøge / fotografere en anden af mine største kundegrupper - nemlig Campingpladser. Det er den sidste del - telefonisk opfølgning - som jeg ikke selv vil have tid til i denne sæsson. Jeg har dog et godt kendskab til målgruppen og ved hvordan ejerne skal "håndteres" både ved skriftlig henvendelse og ved telefonisk kontakt. Er der derfor nogen, der har mod og kompetence til at bistå i dette projekt, så er der mulighed for en god indtjening i en godt tilrettelagt og veludført kampagne hvor jeg fra erfaring ved at der er interesse fra målgruppen. Jeg forestiller mig at den/de rette samarbejdspartner(e) enten har en baggrund som sælger eller et telemarketingsbureau. Såfrem der opnåes enighed, så forventer jeg at der udarbejdes en skriftlig aftale med div. kravspecifikationer så der sikres fuld tilfredshed fra begge parter. Jeg kan kontaktes nærmere på morten@wideeyes.dk Med venlig hilsen Morten Andersen |
Hej Morten, jeg har prøvet at ringe til dig et par gange for at høre lidt mere om projektet men støder desværre på telefonsvarer.
Det lyder rigtigt spændende hvad du beskriver, og det er nogle super professionelle billeder du tager så jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig med at fortsætte din succes med forretningen.
Du er meget velkommen til at give mig et kald på 87 32 28 00 og høre lidt om, hvad vi kunne gøre for at hjælpe dig godt igang med campingpladserne (det lader jo til at den danske sommer i øjeblikket bliver yderst foto-venlig).