Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Hvordan???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vestsjælland
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har fået et site i luften, men nu skulle der jo allerhelst noget trafik på:)

Sitet er lavet igennem bricksite.com, så jeg har intet kodning lavet, men det er lavet ud fra en form for skabelon.

Hvordan gør jeg så den rangerer bare lidt højt på diverse søgemaskiner.

Er der evt. nogle som kan finde ud af at gøre det for mig, og hvad ville det evt. koste.

I skal sikkert have en masse detajler, så bare spørg. Er ikke alt for smart til det:)

Mvh.

Mads Moss

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:07

Det ville nok være lettere hvis vi havde en side at se på?

Fra Vestsjælland
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:12

Ja det er klart.

www.lr-beauty.dk

Ris og Ros modtages også gerne

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Du kan helt sikkert selv gøre meget for at optimere dine sider bedre til søgemaskinerne, hvis du har lyst til at sætte dig lidt ind i det tekniske. Har du ikke det, finder du hér en liste over profferne på aminino indenfor søgemaskineoptimering, som kan betales for at klare ærterne.

Hvis du selv vil kaste dig ud i det, så er der en god og grundig begynderguide hér.

Begynd som det aller første med at sørge for at ændre på title's på dine sider, så hver side har sin egen der passer til dens indhold.

Du bør også overveje at ændre det, så man kan nå alt det vigtige (inkl produkter) fra forsiden med kun 2-3 klik.

Der er masser af andre ting at gøre, men ovenstående er et godt sted at starte.

Har du i øvrigt undersøgt om din side kan konvertere de besøgende til kunder? Dét bør du vide hurtigst muligt og tilpasse shoppen så den begynder at kunne sælge. Trafikken til sådan en undersøgelse kan du købe med Adwords og tips til at optimere din butik kan du fx finde her.

Hilsen Anders

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)