Hejsa, jeg står og mangler et godt domæne ligende, gratishjemmeside, freeweb, et eller andet hvor man kan få sin egen side, hvis en af jer skulle stå inde med et godt domæne er jeg villig til at betale lidt.men det bedste var hvis der var en som kunne hoste op med et eller andet, I kan smide dem i en pm :). Hvis der er en der kommer med et godt fund, så er der findeløn.
Mvh Thomas |
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener
Du vil gerne have en gratis hjemmeside? Det skal være dit eget domæne, uden en slutning med et eller andet navn? Det koster næsten ingen ting at købe et domæne, webhotel koster heller ikke alverden.
Jeg læste lige dit indlæg igen og kan se at jeg vidst har misforstået dig Prøv at se lidt nærmere på denne mulighed:
250 MB of Disk Space
Enough free disk space for your files and email
100 GB Bandwidth!
Lots of free data transfer for your website
Host your own domain
We can host www.yourdomain.com or you can chose our free subdomain.
cPanel Powered Hosting
Most advanced hosting control panel is ready for you. cPanel has features like: Webmail, File Manger, Backups, Password Protect Directories, Subdomains, Redirects, phpMyAdmin and much more... see demo
Host unlimited domains!
Our unique members area allows you to create unlimited physical cPanel accounts. Have full control - Host as much accounts and domains as you need.
Over 500 website templates
High quality website templates are available for download. Create your own unique web presence using pre-made designs and templates of the highest quality. Templates, logos and banners are available in Photoshop and HTML format - totally free.
Free POP3 Email Box
Enjoy unrestricted POP3 email
Webmail access
FTP and Web based File Manager access
Unrestricted PHP with MySQL
... and much much more that comes with cPanel
Det er det bedste tilbud jeg har set indtil videre, jeg har prøvet at oprette mig inde hos dem for noget tid siden og jeg kan kun sige at det køre helt som det skal. Jeg har ikke oplevet nede tid eller at siden var sløv på noget tidspunkt.