|
Hej folkens.
Jeg har for nyligt købt mig en Nokia N95 fra 3 med mobilt bredbånd. Allerede nu er jeg superglad for den, og det er noget af en omvæltning fra en gammel nokia med crash-problemer og generelt ødelæggende adfærd (kunne ikke sende sms til sidst ;)).
Nu har jeg godt nok ikke leget så meget med den endnu, men jeg ville gerne høre om der er nogle af jer som har erfaringer med netop N95 - hvilke kalendere kan man synkroniserer den med, er der er en smart måde at synkronisere den med mail, i stedet for altid bare at hente de nyeste fra pop3 serveren?
Jeg har altid kun brugt min telefon som kalender, men ville gerne have en mere detaljeret kalender på computeren som kan synkroniseres med min tlf - så der er styr på møder, arbejdstider osv. Dog ønsker jeg ikke at bruge outlook - jeg bruger pt. Thunderbird til mine mails, og vil nok aldrig gå tilbage til outlook eller lignende.
På forhånd tak. |
Hejsa mht kalender, så kan jeg da anbefale www.goosync.com det er et gratis stykke software som gør du kan synce din google calendar med telefonen. En af mine kolegaer, blev til sidst også træt af outlook så han kører en combo af gcal og thunderbird. Det er på en E65 og jeg havde det på min N73. Fungerede ganske godt på begge 2. Hvis du har gmail er det også nemt at synce med den til telefonen.
Bliv gratis medlem