Håber I har lyst til at dele jeres mening/kritik på mit første websitewww.p-link.dk (som næsten er færdig), primært omkring design/layout.
www.p-link.dk er ment som en informationsside for eventuelle kunder på det udenlandske marked.
Mangler nogle detaljer omkring screenshots/thumbnails og noget google adwords. Så hvis der er nogen som har nogle ideer til hvor jeg kan starte med at søge dette, hør jeg også meget gerne fra Jer.
Der er nogle grundlæggende problemer med siden i Safari på Mac.
Se screenshot her: http://soelver.dk/diverse/plink.png
Udover at boksene flyder en del rundt, er der scroll på samtlige sider, selvom der intet er på siden til at fylde indholdsfeltet ud. Jeg sidder med en 1280x1024 opløsning. Hvorfor skabe en scrollbar, når ikke der er indhold til det alligevel? Hvis der er noget at scrolle efter, er det fint nok, men når der ikke er, virker det forkert.
Teksten er også lidt vanskelig at læse. Det virker som om der er stor afstand mellem bogstaverne, hvilket gør det meget lidt læsevenligt. Måske er det bare på min skærm, det ved jeg ikke.
Derudover vil jeg tilslutte mig de andre. Et eller andet i toppen, til at skabe lidt liv.
Det kan godt ske at du har et kontor eller kan præsentere virksomheden andre steder end på nettet. Men det er vigtigt du viser at der er mennesker bag virksomheden, som kunden kan sætte sin tillid til. Denne tillid får jeg ikke gennem dit site. Du sælger mig ikke siden, eller dit koncept desværre. Det ville derfor være fint med billeder af mennesker (ikke dem fra templates og andre photo stocks) - og gerne nogle referrencer, hvis du kan præsentere det.
Hertil kommer at siden omkring fanen forrykker sig (ihvertfald på Safari) og at vejen du bor på i Kolding hedder Gl. Strandvej og ikke Standvej. Og hvis det er adressen må det jo gå ganske godt..
Vh Christopher
Tak for de svar der er kommet indtil nu. Det er super...
Vil samtidig sige at jeg godt kan se at der er en del at tage højde for, når man skal opbygge et site. Ting som farvevalg, skrift, andre browser osv ... Derfor sætter jeg pris på jeres kritik. Da dette nok kan hjælpe mig på rette vej, til at for opbygget et godt site.
Der er stadig en del arbejde der skal lægges i det. Men alt taget i betragtning synes jeg personligt det er godt at jeg overhovedet har fået et site på nettet. Dermed forstået at det er mit allerførste site, og har ikke fået hjælp fra nogle overhovedet. Men siden er jo stadig på baby stadiet og der er masser af plads til tilretning. Når det endelige site er færdig skal jeg nok ligge en ny tråd herinde, så er i meget velkommen til at kigge forbi igen.
Men indtil videre tak til dem som har delt deres mening.