Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man Google til at gøre sådan her?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Yde:

Ok, men skal man bygge sin side op på en bestemt måed for at disse sitelinks kan findes?

Googles algoritme prøver at finde de sider, som den finder mest relevant. Dette er ofte f.eks. de "stærkeste" sider på domænet, men der skal man vide en del om linkbuilding, før man kan lave en prognose på sådan noget.

Konklusion: Google viser sitelinks, hvis de er sikre på, at det præcist er denne side, man har søgt efter. Og man kan ikke som webmaster være 100% sikker på, hvilke sider, der vises. Og ang. opmærksomhed: Som Ronnikc siger, vises sitelinks kun ved det første resultat og det er alligevel altid dette, folk klikker på, hvis de har søgt således, at Google synes, at sitelinks er brugbare. (Kryptisk forklaring, håber at I bærer over med mig! Smile)

Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:29

Der skal indsættes et stykke kode i din header
Det er et led i noget SEO, som enhver søgemaskinekonsulent kender til. Det har ikke noget med sidens størrelse at gøre. Hvad er det for en side du gerne vil have lavet det på?

- Adam

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:59
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:08

lesP:

Det er et led i noget SEO, som enhver søgemaskinekonsulent kender til. Det har ikke noget med sidens størrelse at gøre. Hvad er det for en side du gerne vil have lavet det på?

- Adam

Hejsa Adam

Sitelinks er ikke noget du selv kan styre, hverken ved kode eller på nogen anden måde.
Sitelinks gives udelukkende fra Googles side, og er et kvalitetsstempel fra Googles side.

Sitelinks kan tildeles alle sider såmænd - ikke kun selvom de ligger nr 1. Dog vises sitelinksne kun på første søgeresultat.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:53

lesP:

- Adam

Det er www.ifume.dk og www.hestetilsalg.dk jeg gerne vil have sitelink på. Kender du det kode der skal sættes i header?

Hilsen Anders

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:55

Anders, som jeg lige skrev, er der ingen kode til at ordne disse sitelinks. Du er nødt til at få optimeret dine sider, dermed får du lettere adgang til disse sitelinks.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:58

Nick Nørgaard:
Anders, som jeg lige skrev, er der ingen kode til at ordne disse sitelinks. Du er nødt til at få optimeret dine sider, dermed får du lettere adgang til disse sitelinks.

Ok, det var også sådan jeg antog det, efter jeg har læst din og andres besked. Men han skulle have chancen ;-)

Hilsen Anders

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:26
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:37

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:53

Jeg er faktisk så heldig at have fået sitelinks bare på søgningen "brugte mobiler". Det er jeg ret glad for.

Er selvfølgelig også tilfreds med mine sitelinks, når man søger på Kondomaten. De er ikke så sigende lige p.t., da vi for nyligt skiftede hele siden (Guderne forbyde vi nogensinde skal det igen).

Molvins 

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)