Hej Aminoer, til næste år skal jeg så i gang med at studere mig klogere. Derfor skal jeg samtidig også have fat på en business-bærbar, som jeg skal have med overalt, næsten da.
Men på skolen vil jeg gerne skrive så meget ind på computer, som jeg kan. Men det vil jo alt i alt blive en en del dokumenter og excel filer - hvilket i sidste ende kan blive svært at finde rundt i.
Derfor søger jeg nu noget billigt, evt. gratis til at holde styr på mine ting. Jeg ved ikke om det evt. kan være et program - eller hvad gør i? Har også tænkt på bare at alve forskellige mapper til hvert fag/emne, men måske det også blive for besværligt? Men som sagt, så er brugervenligheden vigtig - så jeg lige nemt kan gå ind og finde noget fra fx. en tilfældig dato/periode osv..
Ser frem til at høre fra jer ;-)
|
Hvordan holder du styr på dokumenterne?
// Jesper Skov
Min lillebror, der læser på uni, har købt en tablet pc, som han er vældig glad for. Han bruger Microsoft OneNote til at tage noter. |
|
// Jesper Skov
|
Det skulle jeg nu vove at påstå at Windows XP også kan klare? :) jeg ved dog ikke om det er hurtigere på en Mac. Umiddelbart tror jeg ikke at der er noget galt for at bruge operativsystemets indbyggede mappe/filsystem, hvadenten du vælger en Mac eller en PC, eftersom du nemt kan både søge og sortere blandt dine dokumenter. |
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
En god og logisk, stramt hierakisk mappestruktur i xp burde kunne gøre det. - og så lidt backup, naturligvis.
mvh Hans |
Jeg vil også helt klart anbefale google desktop.. En mappestruktur er heller ikke at kimse af, men det er min erfaring, at den har sin begrænsning når man når op over et vist antal forskelligartede filer. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk