Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder du styr på dokumenterne?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for de meget gode svar, jeg vil bestemt kigge nærmere på meget af det... Men jeg er stadig åbne for nye svar :D

Har også tænkt mig at prøve google desktop - MEN google er nede :O

// Jesper Skov

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 12:54

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:10
Hmmm, okay - der er ingen herfra som kan komme på? :-)

Edit - 13:17: Så kom google.dk op ;-)

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:27
Dato: 3/23/2006 12:19:29 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

En god og logisk, stramt hierakisk mappestruktur i xp burde kunne gøre det.

- og så lidt backup, naturligvis.
mvh Hans

Her vil jeg give Hans ret... En god mappestruktur gør underværker!

I løbet af mine 5 år på handelshøjskolen har jeg ihvertfald klaret mig fint med denne fremgangsmåde!

En måde at strukturere det på er eksempelvis at lave en mappe for hvert semester, i denne kan du så oprette mapper for hvert fag osv. På denne måde vil du altid kunne finde filerne igen... Er der et fag / mappe du bruger meget kan du jo altid oprette en genvej og have den liggende på skrivebordet.

Som business-bærbar kan jeg iøvrigt varmt anbefale Fujitsu-Siemens Lifebook S series!

Held og lykke med studierne.

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:52
Okay - hvorfor anbefaler du Fujitsu-Siemens Lifebook S series? Jeg har bare hørt utrolig meget skidt om futjitsu-siemens, så ved ikke helt.. Har selv tænkt meget på at købe IBM.

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:16
Dato: 3/23/2006 3:51:46 PM Forfatter:
Jesper Skov Okay - hvorfor anbefaler du Fujitsu-Siemens Lifebook S series? Jeg har bare hørt utrolig meget skidt om futjitsu-siemens, så ved ikke helt.. Har selv tænkt meget på at købe IBM.

Hej Jesper,

Der er flere grunde til at jeg anbefaler Fujitsu-Siemens Lifebook. Rent personligt har jeg selv haft en i flere år nu og den er still going strong, den ene gang den gik i stykker (efter at have været tændt ca 12 timer i døgnet i ca 2 år, skiftede de alt undtaget harddisk og tastatur på garatien).

At du kan have hørt noget dårligt om Fujitsu Siemens kan hænge sammen med deres øvrige modelprogram såsom Amilo osv. der produceres i taiwan ligesom de fleste andre producenter.

Fujitsu udvikler og samler istedet Lifebook modellerne i Tyskland og Lifebook har faktisk den laveste fejlrate blandt alle bærbare.

Desuden leverer de en super service og garanti... 3 års bring in service inkl i prisen (hvor IBM vist kun tilbyder 1 år)!

Herudover er det jo et virkelig lækkert design (selvom smag og behag kan være forskellig) Den Lifebook jeg selv bruger er udformet i alu-design, fremfor eksempelvis IBM's sorte plastikdesign...

Lifebooken er også utrolig strøm-venlig og lever op til diverse EU miljø krav osv.

Iøvrigt er IBM jo nu blevet til lenovo... Hvad dette kommer til at betyde ved jeg ikke helt...

Normalt leveres Lifebook vist også med docking station så du nemt kan koble den til din skærm og tastatur derhjemme...

Håber det er nogle begrundelser du kan bruge! Tjek evt dette link: http://vilpublic.fujitsu-siemens.com/vil/pc/vil/whitepaper/mobile/wp_lifebook_quality.pdf

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:49

Iøvrigt er IBM jo nu blevet til lenovo... Hvad dette kommer til at betyde ved jeg ikke helt

Hej Grønkjær,

Lenovo har, så vidt jeg ved, i et stykke tid været underleverandør til IBM, bla. på deres HD''e. Kvaliteten er der intet at sætte en finger på - efter min mening.
Jeg har efterhånden været igennem en del bærbare, bla. Acer (Som jeg også var rigtig glad for), og har for ½ tid siden købt min første IBM. Jeg er virkeligt glad for den, og tror ikke at jeg kommer til at købe andet fremover ! Hvis man sammenligner specs. direkte med andre mærker, er IBM noget pebret - indrømmet. Jeg har dog aldrig oplevet så stabil en bærbar som denne. Herudover er der en del features, som IBM Message Center som hjælper med at holde drivere opdateret osv. Så jeg er virkeligt tilfreds ! Og så kan den faktisk køre CS Source - når man en gang imellem får lyst til at lade blodrusen få frit løb

Jeg tror du vil finde lige så mange meninger om bærbare herinde som der er mærker. Jeg vil dog, personligt, anbefale dig at du holder dig til en pc, da der er klart mest software til disse endnu. Mit kendskab til Mac begrænser sig dog til brug af Photoshop - Så havd ved jeg?!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:52
Okay - tusind tak for det, rigtig positiv anmeldelse må man nok sige ;-)

Kan kun sige at jeg endnu mere er blevet bekfræftet i at IBM er min næste bærbar :D

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:03

Bare ok

Jeg købte min på www.laptops.dk - de var billige og hurtige til at levere.
Go'' jagt
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:27
www.zepto.dk leverer rigtig gode PC''ere, og du kan faktisk selv få lov at bestemme, hvad der skal være i den.

Dog skal du liiige holde øje med deres priser, og læg mærke til at de som standard står excl. moms. Det kan du dog ændre i venstre side.

De er - ligesom IBM - RIGTIG stabile maskiner, og der er god support på. Den største fordel (som den nørd jeg nu er, ser jeg det altså godt nok som en fordel) er at de ikke har alt muligt software-fyld på maskinerne. Processer der er med til at slowe maskinen. Lad det feks være IBM''s messagecenter eller HP''s PC-hjælp og systemværktøjer.

Zepto er dyre, og du skal også passe på med leveringstider, men når du har dem, er de SUPER gode.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)