Hej Kenneth
Jeg tror du skal slå koldt vand i blodet og starte med at kontakte dem på en ordentlig måde.
Hvis du kan løse det uden at skulle betale en advokat 1500 for et brev du selv kunne have skrevet, så vil det jo være fint.
Jeg har tidligere erfarringer med at måtte kontakte folk angående uberettiget benyttelse af billeder fra vores site der ligger under vores copyright.
I Brevet forklarer jeg pænt at vores billeder benyttes på deres side uden foregående aftale og at dette bryder imod copyright loven. Og at jeg imødeser at dette er rettet inden datoX . Imødeses dette ikke vil vi lade sagen gå videre til vor advokat. (at nævne advokatens navn, referere til hans telefon nummer, advokatfirma osv ,så de kan kontakte ham er ret god effekt, da mange slynger om sig med useriøse trusler om advokat)
Såfremt de måtte have brug for billeder af den type produkter igen så står vi gerne til rådighed med tilknyttede grafikere mm mod betaling. (her kan du også sagtens prøve at sælge forfatning af tekster til dem)
Et par dage senere fik jeg en undskyldning for den uberettigere benyttelse og kunne efterfølgende konstatere at alle billeder var fjernet.
Oven i det var der en forespørgsel på prislister over de førnævnte ydelser.(som ikke blev aktuelt, men buskabet gik rent ind)
Held og lykke.