Hej alle i dette super forum. Vi har 2 sites indenfor feriebolig udlejning, resort ferie og snart sejleferier som det ville være super dejligt med lidt feedback på inden vi starter kampagner der måske løber ud i sandet fordi troværdigheden måsker er for lav eller siderne fremstår for ringe i deres design. Vores styrke ligger i salget og vi er absolut ikke hajer på det tekniske område, men de 2 ting skulle i sidste ende jo gerne kombineres i en pakke der fremstår brugervenlig og troværdig. Skal lige siges at der kommer et "genvejs" menu system på forsiden i næste uge samt søgemaskine til flybilletter inden vi gør mere ud af markedsføring. Sidderne er www.seaview4rent.com og www.ferievillaer.dk Håber på lidt konstruktiv kritik. Takker Thomas
|
Hej Thomas
Mit første indtryk er, at det er alt for rodet, og lidt "discount agtigt" - slet ikke blød og romantisk som det sagtens kunne være.. Og derfor vil jeg nok søge væk fra siden uden at gå i detaljer.
Når man så kigger nærmere på tingene, har du jo nogle virkelig flotte feriemuligheder - som man helt kan komme i drømmeland over! Og dem ville jeg absolut fylde forsiden med - så gem alt teksten til dem der intresserer sig for det, og som er nysgerrig efter at vide mere..
Synes de ting og billeder som du har, absolut kan "sælge sig selv" ved at vise billederne.. Og når folk har drømt i et par minutter, kan de så begynde at gå op i prisen - ikke noget der behøves at stå på forsiden, men det skal selvfølgelig være let tilgængeligt!.. Woaw siger jeg bare
Mit første indlæg på amino - men håber du kan bruge det..
Mvh
Sanne
Som er helt klar til at rejse langt væk