Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop til iværksættere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har før fået god og kritisk feedback på en portal jeg har arbejdet på (www.viljestyrke.dk) herinde.

Vi har fået tilkæmpet os nogle gode iværksætterpriser og nu er shoppen så langt om længe åbnet, og derfor vil jeg gerne have noget feedback på, om det er noget folk vil benytte sig af eller om der er noget der skal laves anderledes?

Mvh.
Troels 
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Priserne er ikke billigere end andre steder - faktisk tværtimod, og udvalget er så lille at det er svært at overveje det som et reelt alternativ til eksisterende forhandler.

Samtidigt mener jeg at det giver troværdighedsproblemer at der overalt er reklamer for jeres eget firma, virker ikke som om at viljestyrke.dk er et reelt iværksætterforum, men derimod en reklameside for jer selv.

Det er der som udgangspunkt ikke noget i vejen med at reklamere for sig selv, men så skal i bare være reelle om det.
Der er dog mange gode ting ved siden, som jeres vejledninger, værktøjskasser mm. Derfor er det også vigtigt at i skiller jeres egne økonomiske interesser fra, eller tydeliggør dem 100%.

Er nød til at sige at siden derfor virker lidt lunken i mine øjne.

Forresten - lige et input til design Synes det er en skam at man skal bruge så meget af toppen på hver side på at se en avanceret lommeregner. Både at den tager så meget vigtig plads hvor jeg hellere vil have indhold, og at i bruger en avanceret lommeregner - som i mine øjne ikke ligefrem signalerer iværksætteri, men nærmere skræmmer væk.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)