Hej Alle Aminoer Jeg vil lige kort sige at jeg synes Amino er en virkelig fed ide hvor man kan få noget konstuktivt kritik, hjælp til opstart samt hvad man nu ellers løber ind i af forhindringer. Sådan et site burde der laves et af i alle lande. Det ville helt klart hjælpe mange. Vi har nu i flere måneder arbejdet på at få vores website op at kører og er endelig "færdige". Men når man har siddet til langt ud på natten, svedt og knoklet på en projekt så bliver man en smule inkompetent til at vurderer ens eget projekt. For man synes jo alt er skide godt for det er jo noget man selv har startet op og fået til at kører. Vi ønsker derfor at få en masse feedback på websiten. Så fyr løs men lad vær med f.eks at skrive "flot side, der er nem at overskue". Jeg håber at dem der gider bruge 5 minutter på en kommentar siger hvad det er som er godt. For så kan vi bruge det i fremtiden. Men også hvad er dårligt eller hvad kunne ændres osv. Websiten kan ses på www.customfit.eu Og fyr endelig løs. Alle kommentarer kan bruges. Positive som negative.
Best regards PS beklager evt stavefejl eller forkerte vendinger men skriver ikke så tit på dansk mere. Håber der kan bæres over med dette |
Du skal helt sikkert se på dine title-tags ...... lige nu er det nok det vigtigste