Jeg har noget php programmering jeg skal ha lavet, og søger en der kan lave et RIGTIG GODT tilbud. Venligst Kenneth |
Kan du lave et godt tilbud?
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jow selvfølgelig. Nu har jeg ikke nogen som helst forstand på dette, men umiddelbart tror jeg ikke det tager mere end nogle få timer for én mand ;-) |
Og evt om rigtig godt betyder rigtig billigt eller rigtig god kvalitet :) |
Med den indstilling vil jeg nok anbefale dig at tage det dyreste bud du får ... ellers bliver du slemt skuffet :) |
|
Det var såmænd ikke det jeg sagde til dig ... jeg sagde blot at du skal være opmærksom på at alting har sin pris. Selvfølgelig får du ikke samme resultat fra en 17 årig Handelsskole elev som du gør fra et professionel firma som f.eks. det Anders eller jeg selv repræsenterer. Tror dog, uden at kunne tale på Anders' vegne, ikke at din opgave er af en størelse hvor det kan betale sig at få nye folk ind over. Hvorfor kan ham/dem som har lavet det i sin tid ikke lave rettelsen for dig? |
> Finder en at andet sted end herinde. Det er sjovt så mange, der ikke helt forstår at Amino.dk er en DEBAT - og når der så debatteres bliver de mopset LOL |