Hejsa allesammen.
Jeg har med 12 års erfaring på bagen ekspertise indenfor den nye trend erotisk/eksotisk dans samt en smule erfaring i poledance. På nuværende tidspunkt har jeg hjemmeside, lokale fra 1 maj, spejle og helt nyt lækkert trægulv på vej. To ugentlige hold er igang med at blive fyldt op stille og roligt( har allerede et hold der kører med stor succes i et andet lokale på nuværende tidspunkt. Jeg er slet ikke i tvivl om at det kommer til at køre rigtig godt fordi jeg brænder for det, samt tiden er den rigtig og så min mangeårige erfaring. Men jeg mangler jo at finde nogle andre dansere som vil undervise de dage jeg ikke selv er der, da det er spild af plads og husleje at det står tomt de andre dage, så er der nogle herinde som kan fortælle mig hvor jeg kan finde freelance dansere?? Jeg har prøvet at google men der popper bare en masse danseskoler op... Derudover har jeg flere ideer som gerne skal udvikles hen ad vejen i samme genre, men går lidt og overvejer at få en form for sparringspartner som evt vil være en del af projekterne, men mere i den adminstrative del, da jeg jo gerne vil kunne ligge min energi i det jeg er god til nemlig at danse. Nogen der har gode råd/forslag, for imod osv?? Jeg vil gerne høre en masse meninger fra andre der har erfaring som selvstændige... mvh Kimmie |
den nye trend er startet...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)