Hej
Jeg har tænkt mig at starte en bod op, har fået tilladelser af kommunen og skal opbygge selve boden.
Er der nogen der har nogen forslag til nogen der bygger sådan noget? Jeg tænker på opbygning af selve "teltet" og bordene osv. For at være sikker på den ikke blæser væk eller drypper vand eller noget.
Det haster lidt, håber i kan hjælpe... ps det er mit første indlæg her, så sorry hvis jeg har postet det et forkert sted eller gjort noget på en forkert måde :)
mvh Amigo |
Hej Amigo,
En bod kan vel være mange ting, men hos en af de andre amino'er på www.sign-city.com/maigaard kan du måske finde det du har brug for. Der kan du finde nogle boder/stande/messesystemer, der skulle være nemme at transportere og samle. Du finder dem under "Serie 700 Messesystemer". Det er dog ikke store boder med telt o.l.
Hvis projektet indebærer en masse mindre boder, så kan du eksempelvis tage kontakt til Frivillighuset i Aalborg (www.frivillighuset.dk). Hvert år sætter de et par store tipi'er op med næsten 40 boder i - har desværre ingen billeder af det, men læs evt. mere på http://ditcentrum.nordjyske.dk/blogs/nordjyske/archive/2006/08/26/4751.aspx
Dit projekt lyder for resten interessant! Har du bare søgt kommunen om tilladelse til at sælge dine varer på offentlig grund eller hvordan? Og hvad sælger du?
Mvh. Peter