Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar dims skal jeg købe til mine unger?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Familien skal på langtur og jeg gider ikke at slæbe alle deres DVD'er med.
Hvilken tingest skal jeg købe, hvor jeg uden problemer kan overspille deres DVD'er til den, så de kan glo på dem når vi flyver?
Det er vel noget MPEG-agtigt eller hvad?
Gode råd modtages med kyshånd :-)

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:29

ipod touch 32gb versionen og lidt teknisk snilde så kan du smide en røvfuld film/musik på.

(jeg har selv 16gb versionen som var den største da jeg fik den - og må nok indrømme at jeg gik fra anti apple drm crap til omg det er da en nice dims)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:38

Hvis i skal kunne se dem i flyet tror jeg du skal bruge noget bærbart af en art, so tidligere nævnt i tråden. Men er der da ikke skærm i flysæderne, hvor man kan vælge blandt en masse spillefilm på?  

// Jesper Skov

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:23

Jesper Skov:

Hvis i skal kunne se dem i flyet tror jeg du skal bruge noget bærbart af en art, so tidligere nævnt i tråden. Men er der da ikke skærm i flysæderne, hvor man kan vælge blandt en masse spillefilm på?  

Nu er små børn ikke vilde med at se hvad som helst, de vil gerne se det de plejer at se, så det skal være noget bærbart.
Det kunne godt være Ipod Touch, den må jeg kigge lidt på.
Men jeg vil meget gerne have andre forslag.

Dbh Martin
Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:34

en lille 12 tommer bærbar til omkring 5000 kr :) når du er færdig med den så kan du sælge den til mig billigere :P hehe ej jeg har haft 2 af sådan nogen og ved gud ikke om det nok var det lækreste istedet for sådan en kæmpe klods :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:56

En Zepto value maskine med 9 cell batteri på kan helt sikkert spytte end 2-3 timers film afsted - også ligger den vel omkring en 3500-3750 kr leveret med 9 cell batteri og wireless samt moms - Det er altså samme pris som en ipod touch 32gb ligger på men jeg tror du får betydeligt mere batteritid på en ipod touch (jeg er ihvertfald slemt overrasket).

Men hvis det er stik til den bærbare eller du køber et ekstra batteri så var laptoppen måske ikke så dum en idé - Hvis du konkrekt overveje den specifikke konfiguration der bedst kan betale sig så tag et smut ind på www.laptopworld.dk og spørg om hjælp på forum, der sidder en række eksperter som ved uendeligt meget mere om det end mig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08

En ASUS EEE PC er simpelthen sagen.

Ligger ca. på 3000 kroner. Det er det bedste legetøj jeg nogensinde har haft.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:21

Tjoee hvis man vil have en 7" er den sikkert fint men du får jo voldsomt lidt for pengene i forhold til en zepto value.

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 09:42

(Køb nogle 128 GB usb pen, men tager nok lidt tid at få dem hjem fra fjern østen). En usb harddisk og en Dell VostroTM 1310... 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:49

Jeg har set sådan en bærbar DVD-afspiller, kombineret med en ekstern harddisk istedet for en dvd læser, den skulle kunne holde 10 timers aktiv dvd afspilning, jeg ved ikke hvad den hedder men jeg ved den eksisterer.

+

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)