Familien skal på langtur og jeg gider ikke at slæbe alle deres DVD'er med. Hvilken tingest skal jeg købe, hvor jeg uden problemer kan overspille deres DVD'er til den, så de kan glo på dem når vi flyver? Det er vel noget MPEG-agtigt eller hvad? Gode råd modtages med kyshånd :-)
ipod touch 32gb versionen og lidt teknisk snilde så kan du smide en røvfuld film/musik på.
(jeg har selv 16gb versionen som var den største da jeg fik den - og må nok indrømme at jeg gik fra anti apple drm crap til omg det er da en nice dims)
Hvis i skal kunne se dem i flyet tror jeg du skal bruge noget bærbart af en art, so tidligere nævnt i tråden. Men er der da ikke skærm i flysæderne, hvor man kan vælge blandt en masse spillefilm på?
Hvis i skal kunne se dem i flyet tror jeg du skal bruge noget bærbart af en art, so tidligere nævnt i tråden. Men er der da ikke skærm i flysæderne, hvor man kan vælge blandt en masse spillefilm på?
Nu er små børn ikke vilde med at se hvad som helst, de vil gerne se det de plejer at se, så det skal være noget bærbart. Det kunne godt være Ipod Touch, den må jeg kigge lidt på. Men jeg vil meget gerne have andre forslag.
en lille 12 tommer bærbar til omkring 5000 kr :) når du er færdig med den så kan du sælge den til mig billigere :P hehe ej jeg har haft 2 af sådan nogen og ved gud ikke om det nok var det lækreste istedet for sådan en kæmpe klods :)
En Zepto value maskine med 9 cell batteri på kan helt sikkert spytte end 2-3 timers film afsted - også ligger den vel omkring en 3500-3750 kr leveret med 9 cell batteri og wireless samt moms - Det er altså samme pris som en ipod touch 32gb ligger på men jeg tror du får betydeligt mere batteritid på en ipod touch (jeg er ihvertfald slemt overrasket).
Men hvis det er stik til den bærbare eller du køber et ekstra batteri så var laptoppen måske ikke så dum en idé - Hvis du konkrekt overveje den specifikke konfiguration der bedst kan betale sig så tag et smut ind på www.laptopworld.dk og spørg om hjælp på forum, der sidder en række eksperter som ved uendeligt meget mere om det end mig :)
Jeg har set sådan en bærbar DVD-afspiller, kombineret med en ekstern harddisk istedet for en dvd læser, den skulle kunne holde 10 timers aktiv dvd afspilning, jeg ved ikke hvad den hedder men jeg ved den eksisterer.
+
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau