Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbevaringsplads eller lager søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en opbevaringsplads eller et lille lager i nærheden af eller rundt om København.

Lyngby - Herlev - Ishøj etc. Jeg vil gerne have min firmaadresse samme sted.

Lad mig høre hvis der er nogen som kan hjælpe.

Mvh Jan 

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:20

Hej Jeg får lokaler til leje i Valby hvor der både kan være kontor lager.

Kan kotaktes på 31613801

MVH

john 

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:29

Hej Jan,

Jeg har en kælder, som er god til opbevaring - ca. 100 m2. Du kan også sagtens have din firmaadresse hos os, og der er sågar mulighed for at få et lille kontor, hvis du på et tidspunkt har behov for det.

Ring til mig på TLF 21 95 12 66

MVH

Peter Larsen

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:38

Hej Jan har du fundet noget ? jeg har plads i en kælder med højt til loftet - hvor meget skal du bruge m2??

britt

Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:41

Hej Britt,

Jeg skal minimum bruge 15 m2, men mere er ok, bare det ikke bliver for dyrt :-))

Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:22

Hej Britt,

Havde du et lokale vi skal snakke om Big Smile

Jan - telf. 20 40 54 61

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 15:52

Måske det var en meget god ide hvis Peter Larsen hhv. Britt skrev lidt om hvor i landet de nævnte lokaler ligger. Jeg kunne selv godt være interesseret i noget lager i nærheden af Bagsværd/Herlev.

PS. Det har ikke relation til nedenstående firmaer. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:28

Hej Jan & Bent,

Jeg får pr. 1 maj 100 kvm ledigt lager lokale i Karlslunde. Det er muligt, at leje areal/kvm efter behov. Alternativt kan, der også lejes pallepladser hvis det ønskes.

Jan - Skal du kun bruge en firma adresse ellers har du også brug for et kontor ?

Giv mig et kald eller send en e-mail.

Mvh,

Claus Martensen

Flyt & Fragt ApS.  Email: claus@flytogfragt.dk. Tel: 42-500-700

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:03

Det er for langt væk for os.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:25

Hej Jan

Jeg har løsningen til dit og måske andres indlæg!

Vi kan tilbyde dig et  14 m2 rum fra 2049,75,- pr. måned. City Self-Storage Skovlunde bekymrer sig om dine ting og når du lejer et rum hos os skal dine ting være forsikret, hvis der imod forventning skulle ske et uheld.  Prisen inkluderer derfor en basisforsikring, som dækker indbo til en værdi af 25.000. Har du indbo for en højere værdi i rummet, har du mulighed for at udvide dækningen.

I forbindelse med at du lejer et opbevaringsrum, skal du bruge en forsikringsgodkendt hængelås. Denne lås er inkluderet i vores etableringsomkostning på 249,-.  Dette er et engangsbeløb og låsen sikrer, at det kun er dig, der har adgang til rummet.

Samtidigt tilbyder vi også postadresser på selv samme sted, hvor det koster fra 83,25 kr. om måneden at have sin egen postkasse hos os. 

Det vil måske også være interesandt for dig og andre at vide at vi kan tilbyde Varemodtagelse, således at du ikke behøves at være tilstede når du får varer.  City Self-Storage – det er nemt!Sekundet efter du har skrevet under på din kontrakt, kan du flytte ind i dit nye rum. Du har adgang til dit rum fra 06-22, og har mulighed for at udvide din adgang til hele døgnet mod et mindre tillæg. Ligeledes kan vi assistere med rådgivning om, hvorledes du bedst pakker og sikrer dine ting.   FlyttetilbehørVi har også et bredt udvalg af flyttetilbehør. Alt sammen med fokus på at give dig de bedste muligheder når det gælder flytning og opbevaring. De luxe flyttekasser, støvdække, silkepapir, bobleplast, flyttetæpper mm. til konkurrencedygtige priser. SikkerhedAlle kunder har deres individuelle personlige adgangkode, som skal benyttes for at komme ind på centeret. Alle centre har videoovervågning, og vi samarbejder med Dansikring omkring sikkerheden generelt.  FlytningCity Self-Storage samarbejder med et flyttefirmaet Hansson's Transport. Hansson's Transport flytter både store og små flytninger.Kontakt Christian Hansson på tlf. 29661315 og din flytning er i trygge hænder. Få et rum!          

Jeg gør det at jeg tager og ringer til dig idag Jan, for at fortælle dig om mulighederne hos os. Andre er Selvfølgeligt meget velkommen til at ringe til os i Skovlunde på nedenstående telefon nr. Med venlig hilsen / Kind RegardsCity Self Storage A/S Skovlunde  Literbuen 2-4 2740 SkovlundeTlf: 44926650Fax: 44923650

mail: Skovlunde@cityselfstorage.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)