Hun er forfatter, journalist og familiemoder til bla. et damp barn der er blevet hjulpet ved hendes ihærdige kamp og som nu markedsfører modellen der også har hjulpet familien til et bedre liv. Skriver bøger om dette solgt 40.000 stk. Se selv mere på hjemmesiden ”kernesundfamilie.dk”. Ventelisten ser ud til blot at være et spørgsmål om, at man kan få en plads med sin egen e-handels hjemmeside og en omtale af de produkter man kan levere. - smart !![]() Når jeg studere dette er det begrundet i ”studie” af egen branche – jeg er nemlig også optaget af ”Det sunde og selvhelbredende menneske” – og arbejder derfor med sundhed – naturprodukter produkter til indvortes og udvortes brug se mere her: www.jomacompany.dk Så tænk over de alternative måder også når det gælder markedsføringsteorierne og det vi har for vane at gøre – jeg er sikke på at der er markedsføring i den underlige mail!! Når Coop som I kender er nævnt er dette nok ikke en Amino-vits ? Hvorfor er I så hurtige til at udtale jer – det efterlader jo læserne af jeres indlæg med den opfattelse at I måske kunne være for overfladiske og utroværdige? John
|
Det er i sandhed en mail, der umiddelbart lider under en del sproglige mangler - men:
Som John rigtigt pointerer, er det altså ikke hr. og fru teenager, der har lanceret Kernesundfamilie.dk. Tværtimod. Parret bag tegnede også det tidligere kommunikationsbureau The Hype, og det ville undre mig meget, hvis de lagde navn til en skrivelse som ovenstående, uden det var særdeles velovervejet.
Om man så kan lide kommunikationsformen eller ej... om man tror, det skaffer kunder i butikken... ja, det er en smagssag.
... om ikke andet er "projekt kernesundfamilie" dog ikke til at overse for tiden: http://www.dgi-byen.dk/index.php?pageid=380
Sådan er der så meget... god og dårlig kommunikation.