Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kernesundfamilie.dk - Hvad er der galt?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine venner modtog denne mail fra Kernesundfamilie.dk i forbindelse med deres nye webshop. Jeg kan ikke lige sætte ord på, hvad det er mailen får mig til at føle - er det smart markedsføring??. Læs mailen og lad mig høre jeres vurdering:

--------------------------------------------------------- 

Hej XXXXXXX

Du var en af de hurtige, der nåede at få en af de første pladser i køen til vores nye webshop.
Vi er rigtig glade for, at du vil handle hos os, og vi glæder os til at byde dig velkommen i butikken, der, hvis alt går, som det skal, åbner den 24. april.

For at kunne handle i webshoppen skal du oprette dig som bruger, og du vil senest 24.april modtage et link til oprettelses-siden.

Vi vil dog skynde os at sige, at der er rigtig mange, der gerne vil handle i webshoppen, og derfor vil det være rigtig rart, hvis du ikke lige går i webshoppen den 24. april eller i dagene omkring, da det vil give et meget stort pres på både teknikken, lageret og os.

Vi vil også gerne sige, at vi vil gøre alt for at ekspedere dine ordrer så hurtigt som muligt – lige i starten kan vi dog sikkert sagtens bruge lidt af din tålmodighed, da vi sikkert får så travlt, at det kommer til at tage lidt længere tid. Når vi er kommet godt i gang og har helt styr på logistik, lager og alt det andet praktiske, kan du regne med, at vi overholder vores egen regel om, at bestillinger, der afgives inden klokken 12, bliver afsendt samme dag.

Vi har valgt at have et lidt mindre sortiment i vores webshop, end du kan finde i mange af de andre spændende netbutikker, der findes. Vi vil gerne præsentere dig for de varer, der kan være lidt svære at få – i særdeleshed varer, du ikke finder på supermarkedernes hylder. Vi vil gerne være en slags specialbutik, der åbner markedet for de gode, sunde, økologiske varer uden tilsætningsstoffer. Vi vil gerne åbne forbrugernes øjne, og så vil vi også gerne være med til at skabe den efterspørgsel, der får endnu flere producenter og leverandører til at tænke i de sunde baner.

Vi kræver ikke, at du handler for bestemte beløb i vores butik, men der er så mange på venteliste, at vi vil tillade os at sende dig en mail, hvis du ikke har handlet i en måned. Hvis du ikke handler indenfor den næste måned, vil vi give din plads i butikken til en af dem, der står på venteliste. Der er ikke for at presse dig til at købe – vi vil bare gerne give muligheden til dem, der virkelig gerne vil handle.

Vi glæder os til at møde dig i vores webshop.

-----------------------------------------------

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:11

hmmm... forstår din skepsis. Det virker også lidt for "smart" til min smag.

Jeg undrer mig f.eks. over formuleringen " vil vi give din plads i butikken til en af dem, der står på venteliste." - øøøh "venteliste"? Det var dog en besynderlig shop som ligefrem forventer at have venteliste fra de ventende helsehungrende? (Hvis de produkter vikreligt er så populære at folk vil stå på nakken af hinanden endsige på venteliste for at få dem, så tillykke med guldægget)

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 18:28

Jeg må indrømme at jeg trak på smilebåndet da jeg læste mailen.

Jeg synes det er dejligt at de tror så meget på deres produkter, men det bliver bare for meget med deres eget rygklapperi.

Effekten kunne med garenti blive bedre, det er ikke den store tekstforfatter der har været inde over.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 19:09

Wow. Hvem der bare havde "venteliste" til sin webshop... I så fald vil jeg anbefale følgende:

1. Enorm server park til at klarer trafikken.
2. Opret et A/S og børsnoter lortet.
3. Ansat rub og stub af lager folk, adminstrativ personale, logistikkere mm.

Læn jer tilbage og nyd jeres eftertragtede webshop.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:44

Unge mennesker uden erfaring; men som har læst en masse på amerikanske hjemmesider.... men som har fået det galt i halsen.

Man kan jo kun bære over med dem Smile

Venlig hilsen,
Christian

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:57

Jeg har det på samme måde som Rommy Big Smile Det må jeg indrømme, det kunne jeg ikke helt forstille mig nogle der ville skrive sådan.

Men som Christian iMARKETING siger, kan det jo være nogle som ikke helt ved hvordan man tiltrækker kunder :D

Mvh.
Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:10

Christian iMARKETING:
Unge mennesker uden erfaring;

Det kunne være sjovt at høre hvad du basere dette på? Hvordan ved du det er unge, så vidt jeg kan læse på hjemmesiden omkring den famlie der er på forsiden er de over de 30 og har børn, det betegner jeg bestemt ikke som unge, især ikke når vi snakker internetbranchen.

Jeg synes mailen er lidt komisk, og jeg har svært ved at gennemskue om det er genialt eller om det er plat. Man må ihvertfald sige de opnår en fin markedsføringseffekt hvis andre brugere og spreder mailen via fora på nettet :)

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:12

Hvordan er han havnet på deres venteliste ?

Jeg formoder det er en joke !? Huh?

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:24

Martin Tygsen:

Christian iMARKETING:
Unge mennesker uden erfaring;

Det kunne være sjovt at høre hvad du basere dette på? Hvordan ved du det er unge, så vidt jeg kan læse på hjemmesiden omkring den famlie der er på forsiden er de over de 30 og har børn, det betegner jeg bestemt ikke som unge, især ikke når vi snakker internetbranchen.

Jeg synes mailen er lidt komisk, og jeg har svært ved at gennemskue om det er genialt eller om det er plat. Man må ihvertfald sige de opnår en fin markedsføringseffekt hvis andre brugere og spreder mailen via fora på nettet :)

Hov hov Martin Tygsen ... jeg er 32 og er helt sikkert et ungt menneske Stick out tongue

Fra Viborg
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:22

Det blev desværre et "Nej" til min ansøgning:

----------------------

Hej Du er en af de mange, der gerne vil handle i vores nye webshop. Vi har allerede nået det antal kunder, vi kan håndtere i første omgang, så derfor vil vi placere dig på vores venteliste, så du hurtigst muligt kan blive kunde i butikken. Du synes måske, det er lidt mærkeligt, at vi ikke bare lukker alle ind i butikken, men det skyldes, at der er en enorm efterspørgsel af de varer, vi sælger. Derfor er der tit udsolgt fra leverandører og producenter, og vi vil hellere sikre os, at vi kan servicere dem, der er kommet ind i butikken – i stedet for at skuffe en masse med manglende varer og mangelfulde leverancer.Men målet med vores webshop er at åbne markedet for gode, sunde, økologiske varer uden tilsætningsstoffer, så vi arbejder intenst på at få leverandører og producenter til at følge med efterspørgslen, så vi også kan lukke dig ind i butikken.Vi håber, du har tålmodighed til at vente på os, og vi lover, at vi løbende holder dig opdateret om din status på ventelisten.Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen i vores webshop om forhåbentlig ikke så længe.  

Mange kernesunde hilsner

--------------------------------------
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)