Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges idag!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet et webdesign og et logo idag.Ring på 70 220 627 og spørg efter "Mikkel".

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:19

Zuccez kalder! Grafisk tegnestue med farve og format.

Vi står klar som den faste partner, der sætter os så godt ind i jeres rutiner, profil, værdier og behov, at vi kan fungere som den eksterne del af jeres faste stab og levere såvel projektledelse, udvikling, grafisk arbejde som produktion af materialer. Med vores solide erfaringsbaggrund kan vi garantere, at det hele er i gode hænder hos os.

Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver, og det er altid en af os, du får i røret. Vi er gearet til at indgå i et tæt samarbejde omkring alle jeres marketingsopgaver, store som små. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier. Vi er små og derfor effektive.

De bedste ideer opstår, når der er noget i luften. Hos os vibrerer den med frugtbare svingninger, malende fagter og livlig arbejdsglæde.
Det slår forrygende gnister, når vi dagligt render panderne sammen. Skal vi være geniale for jer?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:24

Hej Ann

Hvis i har tid iaften saa giv mig et kald paa 70 220 627

Spoerg efter Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
hvis det bliver meget akkut kan er jeg frisk, men syens ikke rigtig det gik så godt med kommunikationen mellem os, hvilket er en meget vigtig ting for at produktet opfylder kundens behov.
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:38

Hej Mikkel

Vi kan starte på din opgave torsdag formiddag - hvornår er din deadline?

MVH
Ann 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:38

Hej Kasper

Men som jeg skrev sidst så lever din kvalitet desværre ikke op til vores krav. Ellers tak for tilbudet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:44

Hej Ann

Jeg håber på at finde en iaften, men hiv fat i mig imorgen tidlig / formiddag så må vi se om det er lykkedes mig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
bare iorden. skal lige siges at det jeg afleværede sidst bare var en hurtig skitse, og den behøver jo ikke være i god kvalitet, når du alligevel ikke kunne lide idéen.?
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 18:34

Har I fundet en endnu..?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)