Hej, jeg går og overvejer at starte mit eget firma, som er et værksted. Hvor folk kan komme og få lavet rust i deres biler, og special lavet udstødnings rør, rør føring til turbo / motor rum eller hva de nu vil have lavet. da jeg ved at de store værksteder virkelige tager mange penge for sådan noget, feks, vw, ford, bmw, opel osv. så vil jeg gerne have muligheden for at gøre det noget billiger så folk, har råd til at få deres bil lavet og kan få den synet endnu en gang til,
hvad syntes i om iden ?
Mvh Jakob N
|
Hvis du er faguddannet mekaniker, og du har et rimeligt opland, skal du nok kunne finde kunder til den slags opgaver.
Resten handler om konkurrencesituationen i dit område, som kan være ganske vanskelig at sige noget om.
De fleste autoværksteder er med i en indkøbskæde (f.eks. Mekonomen eller Automester) - det skal du nok tage i betragtning, hvis du går i gang. Du slipper nok ikke for at skulle skaffe stumper med kort varsel.
- og så skal det da lige siges, at mit eneste forhold til autoværksteder er, at mine biler holder der en gang i mellem.
God vind.
mvh Hans