Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger eller blogs?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en smule rundt omkring om SEO, men jeg vil gerne vide noget mere om emnet og være sikker på at jeg ved hvad det indebærer. Samtidig vil jeg gerne finde nogle råd til AdWords.

Er det bedst at købe bøger eller får man de samme råd på blogs? Hvad kan i anbefale?

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Freelance grafiker - www.tinocordes.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:47

Hej Tino Big Smile

En hurtig søgning på google gav dette resultat:

Google søgning

En søgning på Amino gav dette resultat:

Amino søgning

Det er ikke for at lyde flabet, men der er bare rigtigt mange gode links at finde hvis man bare søger. I stedet for at skrive SEO så kan du bare skrive Adwords, så kommer der sider med samme kvalitet op.

Håber du kan bruge det.

Mvh.
Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 00:53

Hej Nikolaj,

Jo ... der findes mange gode sites, som er lette at finde. Men jeg ville egentlig gerne vide om den information er nok, eller om jeg skal punge ud for at få de virkelige guldkorn?

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Freelance grafiker - www.tinocordes.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:25

Hvis jeg var dig, ville jeg holde pengepungen i lommen.

Der er absolut ingen grund til at gå ud og købe bøger i dyre domme. For det første findes al den samme information frit tilgængeligt på nettet, og for det andet risikerer du at bruge penge på gammel information, hvis du køber bøger, der er blot et år eller to gamle.

Her er nogle bud på e-bøger, som du vil kunne blive klogere af: (vær dog opmærksom på, at nogle af dem netop er en smule for gamle og/eller meget gerne vil sælge et eller andet produkt undervejs).

"Beginners guide to SEO" - af Rand Fishkin, Seomoz. Den er 30 sider lang, tætskrevet og indeholder et hav af relevante links til sidst i bogen

"Search Engine Optimization" - af Brad Callen. 90 sider pdf med store typer. Han vil mægtigt gerne sælge noget software, men derudover har bogen mange fine tips og eksempler.

"SEO fast start" - af Dan Thies. 100 sider pdf.

"The Easy SEO report" - Josh Spaulding. 15 siders kort intro.

"Search Engine Myths Exposed" .- Jonathan Leger. 49 sider. Han prøver at udfordre en del almene sandheder om SEO med sine egne eksempler.

Hvis du  downloader og læser ovenstående e-bøger, vil du i hvert fald have et ok udgangspunkt i SEO-verdenen. Herefter kan du så finde en håndfuld gode blogs og læse mere på.

God læselyst.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)