Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har gennem et længere stykke tid arbejdet på at lancere et helt nyt koncept indenfor rejsebranchen, som drastisk vil ændre den måde, hvorpå man i dag finder og køber rejser på.

De første kundekontakter er allerede etableret og udfra møder afholdt med bl.a. SAS og Alitalia, tyder det på, at der er en betragtelig interesse for ideen blandt aktørerne i branchen. Jeg har samlet et udviklerteam, som er nået et pænt stykke ind i softwareudviklingen, og alt ser således ud til at udvikle sig meget positivt.

Imidlertid er min sælger lige hoppet af projektet, hvilket efterlader et tomrum.

Mine egne kompetencer er indenfor strategisk planlægning, projektstyring og forretningsudvikling(jeg er uddannet cand.merc.), men jeg har ingen erfaring eller kompetencer indenfor direkte salg på B2B-markedet. Den nuværende situation er derfor, at der mangler en person med salgskompetencer, før projektet kan komme videre.

Jeg søger derfor en partner med stærke kompetencer indenfor salg, som kan bringe projektet det skridt videre, der er nødvendig for succes.

Dine primære opgaver bliver:

-         At skabe den indledende kontakt til annoncører

-         At deltage i indledende kundemøder

-         At deltage i afsluttende forhandlinger, når aftaler skal lukkes.

Hvis du er interesseret kan du smide mig en mail på ks@haugekildegaard.dk med lidt uddybende information om dig selv, så vil jeg vende tilbage med mere information om konceptet.

Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:30

Hej

Spændende, du kan formentlig finde samarbejdspartnere på www.standby.dk meld dig ind der.

Du du er velkommen til at kontakte os hvis du i dit projekt også vil forhandle rejseforsikring www.northernprimary.dk vi er de eneste som kan tilbyde at du kan sælge rejseforsikring til folk i hele EU. Vi har mondul som bare skal sættes i din webpage, og er fuldautomatisk.
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 00:22
Er det kun inden for flydelen af rejsebranchen at dit software kan bruges?

Jeg arbejder også i branchen og hører altid gerne om nye løsninger.

www.onapp.com

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:35
Vores indsats har hidtil været rettet mod flyselskaberne, da det er her jeg umiddelbart ser det største potentiale, men det er hensigten også at inddrage rejsebureauer i løsningen
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)