Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner til messe :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har set at lasertryk.dk laver roll-up systemer - det er bannere med en bredde på 79,8 cm og en højde på 220 cm, som er monteret på jernstænger og derfor kan "stå af sig selv" når man ruller den ud af den medfølgende taske.. Et banner koster 1.795 ex moms, og 2.795 ex. moms hvis du vil have motivet trykt på begge sider. Så vil du til senere brug kunne bestille nyt stof til udskiftning af motivet for 500 ex. moms. Det kunne måske være meget smart i længden, hvis du skal på flere messer. De har også ganske almindelige stofbannere, eksempelvis 1x3 meter for ca. 1100 kr med kantbånd og sejlringe (der skal du så selv finde ud af hvordan du kan hænge den op). Hvis du sender mig logo (vektorformat) og tekst, så kan jeg tilbyde dig at lave selve designet for 600-1200 ex. moms. afhængig af antal korrekturgange. Jeg synes det banner du har i toppen af din hjemmeside ser meget godt ud, så det kunne da være en idé at lave noget i samme stil?... mvh Stina
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:53

Tja,   I MediaMouse har vi længe solgt disse - også kaldet Roll-ups.
Vi har dem i bredder fra 60 cm. og op til 1,8 meter i bredden.

For eksempel koster en roll-up i målene 70 x 200 cm. 1.400,00 kr. inklusiv tryk på brandhæmmende banner og en transporttaske til at bære roll-up'en i.

Men var det ikke et 4 x 3 meter banner du spurgte på? Sådan et banner fås ikke som roll-up, men som et normalt spænbanner med øjer til at hænge det op i. Prisen er dog afhængig af hvilke muligheder der er for ophængning og om banneret skal være så tyndt at trykket kan ses fra begge sider eller om det skal være mere lukket og derved have et tydeligere tryk.

Men skal du også have hjælp til at lave layoutet eller afleverer du færdig tryk-fil?

/Jesper

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:13

Nicholas Schou:

Der vil vi så kunne gemme Logo, billeder osv, så næste messe skulle du bare leje selve Skærmen, hvilket vi kunne finde en rimlig pris på hvis det kun er et par dage.

Jeg tænker lige over det. Personligt er jeg mest til et banner, da det var det jeg søgte fra start af :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Skrevet kl. 17:14

Preussian:
Jeg har set at lasertryk.dk laver roll-up systemer - det er bannere med en bredde på 79,8 cm og en højde på 220 cm, som er monteret på jernstænger og derfor kan "stå af sig selv" når man ruller den ud af den medfølgende taske.. Et banner koster 1.795 ex moms, og 2.795 ex. moms hvis du vil have motivet trykt på begge sider. Så vil du til senere brug kunne bestille nyt stof til udskiftning af motivet for 500 ex. moms. Det kunne måske være meget smart i længden, hvis du skal på flere messer. De har også ganske almindelige stofbannere, eksempelvis 1x3 meter for ca. 1100 kr med kantbånd og sejlringe (der skal du så selv finde ud af hvordan du kan hænge den op). Hvis du sender mig logo (vektorformat) og tekst, så kan jeg tilbyde dig at lave selve designet for 600-1200 ex. moms. afhængig af antal korrekturgange. Jeg synes det banner du har i toppen af din hjemmeside ser meget godt ud, så det kunne da være en idé at lave noget i samme stil?... mvh Stina

Anvendelse af mit topbanner på et fysisk banner var selvfølgelig også en mulighed. Jeg tænker over dit tilbud Stina :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Skrevet kl. 17:21

Jesper Norbøll:

Tja,   I MediaMouse har vi længe solgt disse - også kaldet Roll-ups.
Vi har dem i bredder fra 60 cm. og op til 1,8 meter i bredden.

For eksempel koster en roll-up i målene 70 x 200 cm. 1.400,00 kr. inklusiv tryk på brandhæmmende banner og en transporttaske til at bære roll-up'en i.

Men var det ikke et 4 x 3 meter banner du spurgte på? Sådan et banner fås ikke som roll-up, men som et normalt spænbanner med øjer til at hænge det op i. Prisen er dog afhængig af hvilke muligheder der er for ophængning og om banneret skal være så tyndt at trykket kan ses fra begge sider eller om det skal være mere lukket og derved have et tydeligere tryk.

Men skal du også have hjælp til at lave layoutet eller afleverer du færdig tryk-fil?

/Jesper

Hej Jesper :)

Jeg har overvejet en roll-up, men tror at det vil passe bedre at få lavet et spænbanner med øjer til ophængning, som kan hænge på den bagerste væk i standen. De 4 x 3 meter var målene på selve standen som jeg skal stå ved.

1. Jeg havde i tankerne enten at anvende mit firmalogo og så med en tekst under dette på banneret.

2. Jeg har også overvejet at bruge mit topbanner fra min hjemmeside som selve banneret.

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:48

Ja helt i orden, du kan bare vende tilbage på stina@wdesign.dk hvis jeg skal kigge nærmere på det

(det er vel også et spørgsmål om, hvilke formater der passer ind på din stand, om det skal være et banner der udgør en stor del af standen - hele vægbredden f.eks. - eller om det skal være et supplement til forskellig anden udsmykning du har...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)