Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik / respons på virksomhedside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg overvejer at føre en ide ud i livet, men jeg vil dog først lige vil høre jeres mening om projektet.

Jeg står tit selv i den situation, at jeg gerne vil smide nogle penge efter noget annoncering.

Normalt bruger jeg google ads, hvilket funger rigtig godt, men kunne godt tænke mig også at prøve andre steder.

Hvis jeg fx: har 10.000 kr. jeg vil bruge på yderligere annoncering, kan det være svært for mig at overskue markedet (
hvilke sites har hvilke læsere, hvilke tilbud kan de give mig osv osv).

Synes det kunne være fedt, hvis jeg udviklede et site, hvor man fx: kunne indtaste sit budget, lidt om sit website eller produktet
man ville markedsføre, samt målgruppen man vil ramme osv osv.

Efter man har indtastet denne, skulle der så automatisk ryge en email ud til samtlige websites / aviser / blade mm.(salgsafdelingerne), som i
deres profil har skrevet at de dækker denne målgruppe.

Herefter kunne de forskellige salgsafdelinger så vende tilbage til mig pr. mail eller tlf. omkring hvilke tilbud og muligheder de kunne tilbyde.

Hvad synes i om ideen og findes der i forvejen lignende websites?

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 16:49

Så væk med fleksibiletet, unikke løsninger og ind med ensretning og standartvarer.

Brug halvdelen af penge på partner/affiliate-netværk:
Brug tid på at finde gode sites, og få lavet direkte links i en løsning som er skræddersyet til dit website/websites, for den anden halvdel af dit budget.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 01:16

Hej Kaspergj.

Jeg synes, det er en ganske god idé. Yes

Markedet er uoverskueligt på netop dette område, så det kunne være fedt med et system som det du beskriver.

Tilmeldt 19. Jul 07
Skrevet kl. 16:29

Tak for jeres svar.

Er der andre, der har en mening om min ide? 

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:57

Hej,

Som udgangspunkt lyder det ikke helt dumt. Jeg kender flere der ville kunne bruge det.

Eftersom du skriver at du ikke selv kan finde rundt på markedet for annoncering, hvordan vil du så kunne overbevise dine brugere om at det er netop dig/dit site de skal vælge til at afsøge markedet?

Hvordan vil du gøre forretningen rentabel? Tager du en del af annoncekronerne eller er det en abonnementsservice?

Mvh.

Michael

Tilmeldt 19. Jul 07
Skrevet kl. 15:19

Hej Michael Poulsen,

Tak for dit svar.

Eftersom du skriver at du ikke selv kan finde rundt på markedet for annoncering, hvordan vil du så kunne overbevise dine brugere om at det er netop dig/dit site de skal vælge til at afsøge markedet? Eftersom et sådan system vil kunne benyttes at flere end mig, og det er en forretning for mig, er der meget større enticement for at afsondre markedet. Desuden, ville jeg tildele medier et login - således at de selv kunne specificere hvilke målgrupper de dækker.

Hvordan vil du gøre forretningen rentabel? Tager du en del af annoncekronerne eller er det en abonnementsservice? Ja, selve modellen går jeg stadig og pønser lidt på, men begge dele er muligt. Enten koster det efter et stykke tid (når systemet har bevist sit værd) x antal kroner for at være medlem eller evt. en betalingsprofil med flere features, eller man kan tage et cut af annoncekronerne. Dybest set er det jo et onlinemediebureau jeg er ved at skabe, så der er mange muligheder.

Flere med en holdning til min ide? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)