|
Har DU nogensinde haft en dårlig dag?
Med venlig hilsen Ove Bjørn Kraft |
Det lyder jo rigtigt nok.. Har du noget du vil sælge..? :)
Debat
|
Har DU nogensinde haft en dårlig dag?
Med venlig hilsen Ove Bjørn Kraft |
|
Det lyder jo rigtigt nok.. Har du noget du vil sælge..? :)
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Ja, jeg var heller ikke lige med på, hvordan jeg skulle forholde mig til indlægget. Men lidt autoSM kan vel også være fint - i mangel af bedre. |
Måske er det blot ment som en opfordring uden en personlig gevinst bag; men da jeg læste de første spørgsmål tænkte jeg, at det var som Scientologis spørgsmål, der altid ende med, at man har brug for hjælp (købe Scientologis skrammel) |
|
Jeg véd ikke om det er mit spørgsmål du refererer til (selvom, det gør du jo), så var mit spørgsmål jo bare at, om manden vil prøve på at sælge noget, som f.eks en 'Spark-Dig-Selv-I-Røven juice', 'vitamingelé', 'elektrisk apparat-der-kan-gøre-det-for-dig'? Uden tvivl jeg har brug for et spark i røven. Og hans indlæg som sådan gør det jo; så hvis det hele bare er gratis og udspringer af, at han bare har lyst til at give os andre et godt råd, er det jo fantastisk :)
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
SPARK JER SELV I RØVEN... Tag jer sammen og spark, jeg kan ikke gøre det for jer. Der er ingen vidundemixtur, piller eller andet... Du bliver nød til SELV at gøre det, der er ingen genveje, ingen springen over hvor gærdet er lavest: Så Spark Dig Selv I Røven Med venlig hilsen Ove Bjørn Kraft |
|
Nu er min forvirring da total Ove, spørgsmålene ovenfor kan vel ikke bare svares med 4 x spar dig selv i røven.
En helt anden ting.....hvordan sparker man sig selv i røven? Har forsøgt flere gange nu men uden succes |
|
Jeg kan, med begge ben. |
|
Jeps... udelukkende et spørgsmål om træning... Men den allestedsnærværende Ove Bjørn Kraft kommer jævnligt med gode råd og vejledning ganske uopfordret. Om det er fordi han har for meget tid til overs, om det er fordi han har lagt en fremseende salgsstrategi eller blot fordi han ønsker at hjælpe os alle i vores hverdag må være op til den enkelte at afgøre... :-) |
|
Her er mit sidste indlæg,min filosofi er at skrive 30 minutter hver dag og dele det med andre. Hemmeligheden bag succes i salg! 1. Tro på dig selv og dine produkter
Med venlig hilsen Ove Bjørn Kraft
|