Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spark Dig Selv I Røven...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har DU nogensinde haft en dårlig dag?
Har DU nogensinde mistet et salg som du troede var på plads?
Har DU prøvet at blive afvist ti gange i træk?
Har DU prøvet at nogen sagde ja for tre dage senere at melde fra?
Kan DU ikke få fat i dem i telefonen?
Ringer de ikke tilbage?

Hvordan reagerer DU på disse situationer?

Har DU al den træning du behøver?
Bruger DU tiden på TV i stedet for at dygtiggøre dig?
Vil DU vide hvad DU kan gøre ved det?

SPARK DIG SELV I RØVEN

Der er ingen der vil gøre det for DIG. Der er meget få der vil inspirere DIG... Og endnu færre bryder sig om det. Mennesker bryder sig om sig selv. Lige som DU selv gør.

Mennesker der lever af at sælge (selvfølgelig ikke DIG) har en tilbøjelighed til at pibe. Salget går langsomt, der er ingen der ringer tilbage, konkurrenterne byder under, det sædvanlige... Det samme som de har pebet over de sidste 100 år.

Lad være med at pibe over at DINE kunder ikke ringer tilbage... Lær hvorfor de ikke gør det.

Tag DIG tid til at se på DIT bibliotek. Hvilke bøger, CD’er, DVD’er har DU om emnerne salg, positiv attitude, Networking, kreativitet, personlig udvikling og humor som DU læser og refererer til hver dag? Lad mig give dig svaret: IKKE NOK.

Det er ligemeget med DIN salgssituation
Det er ligemeget med hvor meget succes DU har lige nu
Det er ligemeget med DIT firma og DINE samarbejdspartnere

DU har et ansvar over for DIG selv at opnå. Nå et niveau af succes som DU har sat DIG som mål!

Der komme ikke nogen og gør det for DIG. NEJ! Den eneste måde det kommer til at ske er ved selvinspiration, selvbeslutsomhed og hårdt arbejde som starter før alle andre står op og efter alle andre er gået i seng.

At sparke sig selv i røven er ikke en talemåde... Det er en selvindlysende sandhed!

Der er ikke noget som held. Held er hårdt arbejde. Så spark DIG selv i røven... Men den største hemlighed er arbejd hårdt. Det leder til større salg som leder til penge i banken. Sådan er det bare. 

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft 

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 22:40

Det lyder jo rigtigt nok.. Har du noget du vil sælge..? :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:45

davidchristensen:

Det lyder jo rigtigt nok.. Har du noget du vil sælge..? :)

Ja, jeg var heller ikke lige med på, hvordan jeg skulle forholde mig til indlægget. Men lidt autoSM kan vel også være fint - i mangel af bedre.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 01:07

davidchristensen:
Det lyder jo rigtigt nok.. Har du noget du vil sælge..?

Måske er det blot ment som en opfordring uden en personlig gevinst bag; men da jeg læste de første spørgsmål tænkte jeg, at det var som Scientologis spørgsmål, der altid ende med, at man har brug for hjælp (købe Scientologis skrammel)

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 01:15

Jeg véd ikke om det er mit spørgsmål du refererer til (selvom, det gør du jo), så var mit spørgsmål jo bare at, om manden vil prøve på at sælge noget, som f.eks en 'Spark-Dig-Selv-I-Røven juice', 'vitamingelé', 'elektrisk apparat-der-kan-gøre-det-for-dig'?

Uden tvivl jeg har brug for et spark i røven. Og hans indlæg som sådan gør det jo; så hvis det hele bare er gratis og udspringer af, at han bare har lyst til at give os andre et godt råd, er det jo fantastisk :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 08:22

SPARK JER SELV I RØVEN... Tag jer sammen og spark, jeg kan ikke gøre det for jer. Der er ingen vidundemixtur, piller eller andet... Du bliver nød til SELV at gøre det, der er ingen genveje, ingen springen over hvor gærdet er lavest: Så Spark Dig Selv I Røven

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:32

Nu er min forvirring da total Ove, spørgsmålene ovenfor kan vel ikke bare svares med 4 x spar dig selv i røven.

En helt anden ting.....hvordan sparker man sig selv i røven? Har forsøgt flere gange nu men uden succesSurprise

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:48

Jeg kan, med begge ben.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 12:07

Jeps... udelukkende et spørgsmål om træning...

Men den allestedsnærværende Ove Bjørn Kraft kommer jævnligt med gode råd og vejledning ganske uopfordret. Om det er fordi han har for meget tid til overs, om det er fordi han har lagt en fremseende salgsstrategi eller blot fordi han ønsker at hjælpe os alle i vores hverdag må være op til den enkelte at afgøre... :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 15:34

Her er mit sidste indlæg,min filosofi er at skrive 30 minutter hver dag og dele det med andre.

Hemmeligheden bag succes i salg! 

1. Tro på dig selv og dine produkter
2. Skab de rigtige omgivelser
3. Ha de rigtige forbindelser og omgås de rigtige mennesker
4. Følg med i udviklingen og lær noget nyt hver dag
5. Gør dig selv værdifuld. Giv først. Bliv kendt som en der ved besked
6. Ha svarene som dine kunder og emner behøver. Jo flere problemer du kan løse, jo større salgssucces. Emner vil ikke have fakta men svar.
7. Se mulighedderne. Vær på mærkerne for mulighedden for succes. Ha en positiv attgitude. Din attitude giver dig muligheden for at lugte en mulighed for succes
8. Udnyt muligheden. Først annerkend den og så reager på den. Den er alle vejne, nogle frygter den fordi den giver forandring
9. Tag ansvar. Vi bebrejder alle en lille smule... Jo mere vi bebrejder – jo mindre succes. Gør selv arbejdet færdigt. Tag ansvar for dine handlinger og beslutninger
10. Take Action... Just Do It, som NIKE sagde
11. Begå fejltagelser. Den bedste lærer er at begå fejl. Se på dine fejl som en del af din uddannelse
12. Vær villig til at tage en risiko. Ingen risiko = ingen belønning. Risiko er basis af succes
13. Hold øje med belønningen. Fokuser på dine drømme og de blikver til virkelighed
14. Vær i ballance. Fysisk, Psykisk og følelsesmæssigt helbred er en nødvendighed. Planlæg din tid såden tillader dine personlige mål at være i synergi med dine arbejdsmål
15. Invester... Begræns dit forbrug. Der bør være 10-20% mellem indkomst og forbrug.
16. Hold ud til du vinder, De fleste fejler fordi de giver op for tidligt. Det bør du ikke gøre. Lav en plan
17. Ignorer idioterne. Dem der regner på din parade... kun fordi de ikke selv har en parade. UNDGÅ DEM FOR ALT I VERDEN

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)