Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søges!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi søger en stabil og dygtig designer, til vores nye projekt.

Projektet er en portal a´la et dating site, dog uden at ha noget med dating at gøre.

Vi søger kun design, programeringen står vi selv for, så det er kun det visuelle vi skal ha hjælp til evt. opsætning af html og css.

Vi er interesseret i en mellem prisklasse, omkring 4000-6000,-

Håber der er nogle dygtige designere der er friske på et solidt samarbejde.

Mvh Kristian Matthes

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:05

Twism:

Hej alle.

Vi søger en stabil og dygtig designer, til vores nye projekt.

Projektet er en portal a´la et dating site, dog uden at ha noget med dating at gøre.

Vi søger kun design, programeringen står vi selv for, så det er kun det visuelle vi skal ha hjælp til evt. opsætning af html og css.

Vi er interesseret i en mellem prisklasse, omkring 4000-6000,-

Håber der er nogle dygtige designere der er friske på et solidt samarbejde.

4.000-6.000 for hvad? Om måneden? I timen? For hele opgaven?

Du er nok nødt til at uddybe ovenstående, plus komme med lidt mere info om siden/opgaven før Du får nogle brugbare henvendelser. 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 16:31

Dimitri Hardorff:

4.000-6.000 for hvad? Om måneden? I timen? For hele opgaven?

Du er nok nødt til at uddybe ovenstående, plus komme med lidt mere info om siden/opgaven før Du får nogle brugbare henvendelser. 

Uanset vil jeg da være interesseret - 4-6.000/mdr for at lave et design kan nok godt gå an, 4-6.000 i timen er HELT kanon med mig, og 4-6.000 for et design er ikke utænkeligt det kan lade sig gøre!

Altså hvor udspecificeret skal det være? Som jeg læser det er det et webdesign de har behov for, og så en designer som gerne vil arbejde sammen med dem i fremtiden også...

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35

Jeg kan svare på vegne af twist da jeg er en del af "Vi".

Det drejer sig om et design til en side. Beløbet er et fast beløb for design til hele siden.
Efterfølgende vil der være et samarbejde mellem os og designeren, hvis dette selvfølgelig ønskes.

Det er i vores interesse at få et godt design, til det som vi her føler er en fair pris.
Vi har nogle ideer, og tanker omkring det. Og ved ca. også hvordan layout skal være(groft sketched, med placering osv.), derudover er det selvfølgelig forventet at designeren kommer med nogle kreative inputs til det, og at vi sammen skaber noget vi alle er tilfredse med.

Håber at min uddybning er med til at klargøre nogle ting. Ellers må i endeligt skrive.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hej, jeg er en gut på 16 som elsker at arbejde med grafik. jeg har brugt photoshop i 1 1/2 år, og bruger det stort set hver dag. Du kan se et lille udsnit af hvad jeg tidligere har lavet her: http://homepage.mac.com/kasperskov Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at kontakte mig på min mail: kasperskov@mac.com
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

Hej,

Vil I være venlige og sende en uddybende e-mail til info@userfriendly.dk

Prisen afhænger af hvor omfattende opgaven er og hvor mange timer vi skal bruge på opgaven.

På forhånd tak og hav en god aften.

Med venlig hilsen, 

www.userfriendly.dk  

Fra København SV
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:15

Hey Kaspar Skov, 16 år og har skills, det sku iorden du.. bliv endelig ved med det fine arbejde. skulder klap :D 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Tusind tak, siden jeg var i praktik som art-director har det været min store drøm. en uge senere købte jeg adobe pakken, og har øvet mig meget. jeg vil rigtig gerne ind på den grafiske højskole i kbh. men skal lige et smut i gymnasiet først :D så for mig synes jeg at det er sjovt at opleve den rigtige forretnigs-verden som grafiker istedet for bare at lave noget jeg synes er sjovt. føler på en måde at jeg lære meget af hvordan rigtige opgaver ville være i fremtiden.
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 14:10

Hejsa

Mit prisleje lever 100% op til jeres budget og jeg er også meget interesseret i et samarbejde fremover. Udover at have styr på den grafiske del og design-delen, har jeg også lavet en masse research i usability og målgruppeanalyse. På den måde kan jeg næsten garantere en stigning i succeen, alene på grund af valget af designer. Smile

Jeg kan tilbyde alt lige fra flash til webdesign til logodesign og tryksager osv osv... 

Mine referencer kan downloades på: www.thefaction.dk/ref.zip 

Mvh
Steffen Nørgaard Andersen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 15:04

Hej Kasper.

Vi må desværre takke nej til din hjælp, da vi ikke finder din rutine og alder tilstrækkelig til vores projekt.

Men held og lykke fremover.

Mvh

Kristian Matthes

Mvh Kristian Matthes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)