Vil du ikke nok få nogle til at tage nogle billeder/video af det, mens du står på skrøbelig is og banker 14 cm tykke pæle ned igennem huller i isen, med en 5 kg gummihammer? Pleeeeease???? ![]() Tænker meget visuelt, og i min skøre tankegang er det sq nogle pænt underholdende billeder, med uendelige muligheder for Kodak moments! Held og lykke med projektet! (Outsourcing måske? ![]() |
Dato: 3/21/2006 10:27:00 PM Forfatter: netMedia.dkVil du ikke nok få nogle til at tage nogle billeder/video af det, mens du står på skrøbelig is og banker 14 cm tykke pæle ned igennem huller i isen, med en 5 kg gummihammer? Pleeeeease????Dato: 3/21/2006 7:26:57 PM Forfatter:Martin Thorborg Jeg skal lave en bådebro og det er jo smart nu hvor der er is på søen.....Tænker meget visuelt, og i min skøre tankegang er det sq nogle pænt underholdende billeder, med uendelige muligheder for Kodak moments! Held og lykke med projektet! (Outsourcing måske?
)
Jeg har allieret mig med 2 tømrere, så jeg kan da tage lidt billeder af dem. Isen er 17 cm, så den holder nu nok :-))
Dbh Martin