Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bådebro

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/21/2006 7:26:57 PM
Forfatter:Martin Thorborg
Jeg skal lave en bådebro og det er jo smart nu hvor der er is på søen.....

Vil du ikke nok få nogle til at tage nogle billeder/video af det, mens du står på skrøbelig is og banker 14 cm tykke pæle ned igennem huller i isen, med en 5 kg gummihammer? Pleeeeease????

Tænker meget visuelt, og i min skøre tankegang er det sq nogle pænt underholdende billeder, med uendelige muligheder for Kodak moments!

Held og lykke med projektet! (Outsourcing måske? )
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:29
Dato: 3/21/2006 10:27:00 PM Forfatter: netMedia.dk
Dato: 3/21/2006 7:26:57 PM Forfatter:Martin Thorborg Jeg skal lave en bådebro og det er jo smart nu hvor der er is på søen.....
Vil du ikke nok få nogle til at tage nogle billeder/video af det, mens du står på skrøbelig is og banker 14 cm tykke pæle ned igennem huller i isen, med en 5 kg gummihammer? Pleeeeease???? Tænker meget visuelt, og i min skøre tankegang er det sq nogle pænt underholdende billeder, med uendelige muligheder for Kodak moments! Held og lykke med projektet! (Outsourcing måske? )

Jeg har allieret mig med 2 tømrere, så jeg kan da tage lidt billeder af dem. Isen er 17 cm, så den holder nu nok :-))

Dbh Martin
Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:36

Hej Martin,

Håber det lykkes dig at få banket en bro sammen......

Hvis du skulle få brug for en "søbunds" undersøgelse før du går igang, er du altid velkommen til ringe

Se evt. mere her...  http://www.scangear.dk/rov.htm

mvh

Jesper
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:06

Hmmm... I Holte er der jo kun søer, så der er jo ikke noget med at der kommer friskt vand til hele tiden på samme måde som ved kysten.

Jeg ved at Allerød kommune har et transportabelt fryseanlæg stående til overs, efter at tilstrækkeligt mange borgere havde bedt om at få lukket den udendørs skøjtebane....

Med det så kunne du jo holde søen frossen både vinter og sommer. Så behøver du ikke at tænke på at banke stolperne ned i søbunden - Du skal blot stille bådebroen oven på isen...

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:59
Dato: 3/22/2006 8:06:03 AM Forfatter: Jesper Norbøll
Jeg ved at Allerød kommune har et transportabelt fryseanlæg stående til overs, efter at tilstrækkeligt mange borgere havde bedt om at få lukket den udendørs skøjtebane....

du kan jo altid give et par spam/spyfighter abb. i bytte, det har de nok mere brug for....

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 12:02

Tag et 2-3 meter langt ½tommer vandrør og tilslut dette til haveslangen,
og spul herefter ned i søbunden hvor du vil have pælene,
 dette har samme effekt som hvis man borer for, når man skal skrue en skrue i.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:47
Tak for gode og mærkelige forslag, på fredag skal de stå sin prøve :-))

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Skrevet kl. 12:54
Held og lykke med projektet!

Nu er jeg sq blevet godt nysgerrig mht bådebroer - så smæk da evt et par billeder på med det færdige resultat, på den anden side af weekenden.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:55
Den bliver ikke færdig i weekenden, vi skal bare have pælene i inden frosten forsvinder. Men når jeg er færdig skal jeg nok vise den frem.

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Skrevet kl. 13:01
Fantastisk!

Krydser fingre og tæer, for at det ikke ender med en stor gummihammer og 2 tømrere i isen
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)