Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på wied-webdesign.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin-23:
Man forventer som potentiel kunde i din butik at du har designet din egen hjemmeside, jeg ville som potentiel kunde komme ind på din hjemmeside og tænke det var da egentlig en flot hjemmeside, gode ideer og nogle flotte effekter du har fået lavet. Men sandheden er jo at det så slet ikke er dig der har lavet det og du nævner det faktisk ikke rigtig nogle steder. Så i mine øjne tager du æren for noget andre har lavet.

Slå nu lige koldt vand i blodet. Der præsenteres en vare som kunden kan få. Længere er den ikke. 

/Jacob

P.S. I øvrigt en rigtig flot template, Wied 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:46

Jacob:
Slå nu lige koldt vand i blodet. Der præsenteres en vare som kunden kan få. Længere er den ikke. 

Hvis du læste hele mit indlæg Jacob så ville du se at jeg synes det var ganske okay at Wied benyttede sig af en template da det hun sælger er templates samt hjælp til opsætning og rådgivning. Der er helt sikkert en stor målgruppe for købe templates.

Min kommentar var rettet mod Gadensgaard og var ment som et godt råd. Det kan være jeg misforstår ham men som jeg læser det sælger Gadensgaard ikke templates men unikke designs udviklet fra bunden, derfor vil man som potentiel kunde da også forvente at hans eget site er noget han har udviklet, eller noget hans folk har udviklet. Sådan ser jeg det ihvertfald.

Men det er ikke for at lyde negativ, det var ment som et godt råd, for det ville ihvertfald skræmme mig væk som potentiel kunde.
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:54

Det er dejligt med gode råd - tak, men jeg er stadig ikke enig. Med dit synspunkt kan en murer ikke virke seriøs hvis han ikke bor i et hus han selv har bygget, og en snedker kun sidde på stole han selv har snittet. Ja det er ekstreme eksempler men ikke desto mindre er det det du mener.

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:57

Gadensgaard:
Det er dejligt med gode råd - tak, men jeg er stadig ikke enig. Med dit synspunkt kan en murer ikke virke seriøs hvis han ikke bor i et hus han selv har bygget, og en snedker kun sidde på stole han selv har snittet. Ja det er ekstreme eksempler men ikke desto mindre er det det du mener.

Nej det er ikke helt det jeg mener. En murers hus er ikke hans salgsvindue, en snedkers stole er heller ikke hans salgsvindue. Din hjemmeside er dit salgsvindue, det viser i mine øjne hvad du kan, og ikke kan. Derfor forventer jeg helt naturligt at når du tilbyder webdesign så er dit eget design også en reference.

Men lad os bare være uenige på det punkt, der er jo intet ulovligt i det du gør :) Jeg er stadig vild med templaten, og synes de effekter der er på forsiden er ret fede.

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 11:00

Hej Line

Jeg synes, det er et rigtig godt resultat, du har fået ud af dit makeover. Det giver et meget moderne indtruk, og du har flere elementer, jeg kunne være lidt misundelig på. Men du skulle nok aldrig have røbet, at det var en template...Smile

Når det er sagt, synes jeg ikke, at den store indholdsblok i højre side fungerer så godt. Den er tydeligvis lavet til at skulle have en fast højde og det giver lidt pudsige resultater,  Fx. når teksten er kort, så bliver der "hul" ned til boksen i bunden. Og når der er meget indhold, som på forsiden, bliver menuerne til venstre meget lange - og tomme.

Jeg ville nok overveje, at ændre designet, så indholdet kan variere uden at ændre for meget på resten af siden. Fx. ved at droppe boksene i bunden, evt. flytte elementerne i venstre side. Boksene er alligevel ikke meget bevendte, når de bliver skubbet langt ned.

Det er unødvendigt med menu både i toppen, i bunden og i venstre side med de samme punkter. Jeg synes, du bør nøjes med den i toppen og så bruge venstre siden som undermenu. Bundmenuen bør også have andre punkter.

Forsiden har for mange elementer og for meget tekst i højresiden. Jeg ville nok nøjes med de fire grafiske henvisninger og så højst en tekstblok nedenunder.

Line W:

Wied Webdesign består af kun mig selv, så derfor synes jeg det virker forkert og lidt uærligt at omtale Wied Webdesign som "os", f.eks. "Vi tilbyder.." osv. Overvejer at skrive det hele om til jeg-form, men det kommer på den anden side hurtigt til at blive for personligt-blog-agtigt. En mellemting, hvor jeg undgår ordene "jeg", "vi", "os" osv bliver hurtigt lidt besværligt..

Jeg har selv  et enmandsfirma og skriver altid "jeg". Kommunikation på nettet bør være så personlig og direkte som muligt. Du skal ikke være nervøs for, at det bliver fladt. Alternativerne er værre og bliver nemt upersonlig og overfladisk

Held og lykke med siden

Hilsen Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:55

Tak for gode råd og input :-) Jeg er helt nystartet og derfor er hele dette arbejde med min hjemmeside virkelig en proces der konkretiserer hvad jeg skal tilbyde og hvem jeg henvender mig til. Dertil er det virkelig positivt at få noget feedback. Så tak for dét.

Henrik Anderson-> god pointe at være personlig og direkte - det er egentlig også det jeg har det bedst med selv - jeg skriver det hele om til jeg-form.

..med hensyn til debatten om man som webdesigner kan ha en købetemplate, så synes jeg der hurtigt kommer noget lidt "religiøst" over snakken. Man må selvfølgelig gøre som det nu passer til en selv. Og la være at klandre andre for at gøre det på deres måde.

..og så vil jeg da lige sige at fordi man bruger et standard-template, så skal det jo stadig tilpasses med billeder, funktioner og indhold, så det hele passer sammen og passer til dét siden skal bruges til. Det er da også en slags arbejde ;-) Fordi nogen laver det hele "fra bunden" er det da ikke ensbetydende med at resultatet nødvendigvis bliver bedre. Jeg kan da også godt lave mit eget template, ja mit eget CMS, min egen server, men en af fordelene ved standard-systemer er da, at man ikke skal opfinde den dybe tallerken hver gang.

Ha en god solskinsdag,

Line Wied 

Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:31

LOL well said - men problemet er, at langt de fleste ikke har de penge der skal til og de nedprioriterer deres netplatform helt vildt. Samtidig med hele deres visuelle design og udstråling.

Jeg har afholdt mange samtaler, hvor jeg har siddet hovedrystende tilbage og undret mig over, om kunden vidste hvad de gik ind til eller om de bare skullet have googlet "super billigt webdesign" til at starte med.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:31

GeekedHov - dobbelt post

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)