Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på wied-webdesign.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Min hjemmeside har lige fået en make-over, og jeg vil meget gerne have noget kritik - ros og ris modtages gerne.

Jeg skal skynde mig at sige at det er et købe-template, med lidt tilpasning. 

Wied Webdesign består af kun mig selv, så derfor synes jeg det virker forkert og lidt uærligt at omtale Wied Webdesign som "os", f.eks. "Vi tilbyder.." osv. Overvejer at skrive det hele om til jeg-form, men det kommer på den anden side hurtigt til at blive for personligt-blog-agtigt. En mellemting, hvor jeg undgår ordene "jeg", "vi", "os" osv bliver hurtigt lidt besværligt..Der er nok ikke nogen facitliste, men jeg vil gerne høre jeres mening.

Line

Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:40

Af ren nysgerrighed, er det så Joomla og et template du benytter? Siden minder nemlig lidt om medaminoen: www.gadensgaard.dk

Ang. vi, jeg og os - så gør det du selv føler er bedst. Mit råd er dog at du bare skal stå ved, at du kun er dig selv - da man aldrig må starte over evne. Gå efter de mindre projekter og sats på en mere personlig kontakt, det kan altid senere hen føre til noget større.

// Jesper Skov

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:48

Hej Line,

jeg synes din side er flot og indbydende at komme ind på. Den er lys og venlig på en klar og professionel måde - jeg ville ikke være nervøs ved at ringe og snakke med dig, hvis jeg stod og manglede en løsning...

Jeg synes dog at din forside strækker sig næsten i det uendelige og der står vel nærmest alt på forsiden - jeg mener alt det, der også er menupunkter for, både foroven og i siden. Du har jo menupunkterne, så hvorfor ikke bruge dem. Jeg ville gerne have dine tre kasser helt nede i bunden længere op og på den måde få "afsluttet" forsiden.

Du nævner selv det med "jeg" og "vi" - står selv med samme dilemma, men synes generelt at "vi" fungerer bedre. Og du har jo også samarbejdspartnere, der tager del i projekterne. Du bruger "vi" alle steder, jeg lige kunne se undtagen under referencer, hvor man kan se noget af de projekter "du" har lavet samt på forsiden under webmasterservice. Det vigtigste er vel at være konsekvent, om du så vælger "vi" eller "jeg" er et smagsspørgsmål.

Jeg kan godt lide det lille træ, du bruger som billede til webmasterservice - men jeg kan generelt godt lide grønne ting - men hvad har det med servicen at gøre? Det kan godt være det bare er mig der ikke ser meningen...

Håber du kan bruge det her til noget,

Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Skrevet kl. 22:53

Jesper Skov:
Af ren nysgerrighed, er det så Joomla og et template du benytter?
Jo det er Joomla og Drimia template fra Joomlart.

Jesper Skov:
Siden minder nemlig lidt om medaminoen: www.gadensgaard.dk
Ja , det er da den samme. 

Tak for dine kommentarer, 

Line 

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:02

Tjaa.. http://www.gadensgaard.dk/ Hurray! Sleep - synes generelt, at Joomla-markedet alt for gennemsyret af "template-helte", som jo efterhånden er alle stedeværende. Persoligt ville jeg som firma, aldrig bruge templates på den måde, da jeg ikke mener det siger én døjt om, hvad firmaet kan i praksis - enhver kan jo installere et Joomla template og lave lidt om. Tag dog den lange, men reelle vej og design fra bunden - enten har i evenerne, eller også har i ikke - det er da en ærlig sag. I stedet for at nærmest at "snyde" kunderne, ved at tage æren for andres design (Ophavsret Wied Webdesign 2008).

I kan nu spørge jer selv - hvorfor er han nu så muggen? Fordi det ganske enkelt ikke, er til at konkurrere imod prismæssigt og fordi, jeg synes det en uærlig måde, at drive forretning på..Huh? Selvfølgelig er det iorden med templates og at i giver mulighed for, at iværksættere kan komme billigt igang, men gør det nu på en ærlig facon. Et "webdesign-firma", der end ikke har designet sit eget firmawebsite, går altså over både forstand og logik.

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Skrevet kl. 23:20

Hej Jens Jespersen 

Jens Jespersen:
nærmest at "snyde" kunderne, ved at tage æren for andres design (Ophavsret Wied Webdesign 2008).

Ophavsretten gælder da også selvom det er et købe-template. Jeg har jo ikke skrevet "Designet af". Jeg har som alle andre ophavsret på dét jeg laver, mine tekster, egne billeder f.eks.

Jeg mener ikke jeg "snyder" nogen. Heller ikke ved at give folk mulighed for et købe-template - der i øvrigt altid skal tilpasses kundens behov. Jeg tager det faktisk meget seriøst at finde frem til de reelle behov.

Jens Jespersen:
Joomla-markedet alt for gennemsyret af "template-helte"

Aner jeg lidt indebrændt ærgelse hér? :-) Du er da velkommen i klubben lol

Vh Line 

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:34
Endnu engang: "Et "webdesign-firma", der end ikke har designet sit eget firmawebsite, går altså over både forstand og logik." Mere har jeg ikke at sige, om den sag..:)
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Skrevet kl. 00:02

Jens Jespersen:
Et "webdesign-firma", der end ikke har designet sit eget firmawebsite

Lige for at slå fast: Jeg lægger ikke skjul på hvad jeg tilbyder mine kunder. Min profil er ikke at designe det hele fra bunden. Jeg har ikke øje for det, det har vi grafikerne til - stor respekt for dem. Og de (grafikerne) er rigtig glade for at kunne tilbyde deres kunder et ordentligt cms - Joomla - og hér kommer jeg ind i billedet med rådgivning, vejledning, undervisning og, ja - købe-templates, hvis det vel og mærke kan dække kundens behov.

Det er efter min bedste overbevisning svært at se noget galt i dét!

Jens Jespersen:
går altså over både forstand og logik.

Min lille biks er både forstandig og logisk, hr!
Der er folk der iværksætter de særeste virksomheder, bare se alle aminoerne...gudskelov er der mange måder at drive virksomhed på. Hvis jeg skulle gøre det som dig fik jeg nok ikke brød på bordet ;-) Dertil rækker mine evner ikke.

Go'nat,

Line 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:55

Nu er er igang med mig også vil jeg gerne lige komme med et kommentarer. JA jeg bruger en standard template til min hjemmeside, men det er 100% for at spare tid (og det er også første gang).

Jens Jespersen:
Et "webdesign-firma", der end ikke har designet sit eget firmawebsite

Måske har jeg (eller Wied) end ikke designet vores egne hjemmeside men de løsninger jeg leverer for kunder er designet fra bunden. Så fordi man ikke bruger 100 timer på at lave et flot design til sin egen hjemmeside betyder det vel ikke at man er en luset amatør?

Wied - Jeg synes det er en flot hjemmeside du har sat op Wink. Jeg er dog enig med de andre i at din forside er aaaalt for lang.

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:04

Gadensgaard:
Måske har jeg (eller Wied) end ikke designet vores egne hjemmeside men de løsninger jeg leverer for kunder er designet fra bunden. Så fordi man ikke bruger 100 timer på at lave et flot design til sin egen hjemmeside betyder det vel ikke at man er en luset amatør?

Nej det behøver ikke at betyde man er en amatør, men det giver alt andet end lige et dårligt billede ud af til. Man forventer som potentiel kunde i din butik at du har designet din egen hjemmeside, jeg ville som potentiel kunde komme ind på din hjemmeside og tænke det var da egentlig en flot hjemmeside, gode ideer og nogle flotte effekter du har fået lavet. Men sandheden er jo at det så slet ikke er dig der har lavet det og du nævner det faktisk ikke rigtig nogle steder. Så i mine øjne tager du æren for noget andre har lavet.

Det er helt iorden at en person som Wied gør det hvis hun ikke tilbyder at udvikle design for kunder, men hvis jeg forstår dig ret så er dit produkt netop design udviklet fra bunden til kunderne, og så giver det i min bog miskredit at du tager æren for andres arbejde, og ikke viser ud af til hvad du kan og ikke kan.
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)