Hej :-) Min hjemmeside har lige fået en make-over, og jeg vil meget gerne have noget kritik - ros og ris modtages gerne. Jeg skal skynde mig at sige at det er et købe-template, med lidt tilpasning. Wied Webdesign består af kun mig selv, så derfor synes jeg det virker forkert og lidt uærligt at omtale Wied Webdesign som "os", f.eks. "Vi tilbyder.." osv. Overvejer at skrive det hele om til jeg-form, men det kommer på den anden side hurtigt til at blive for personligt-blog-agtigt. En mellemting, hvor jeg undgår ordene "jeg", "vi", "os" osv bliver hurtigt lidt besværligt..Der er nok ikke nogen facitliste, men jeg vil gerne høre jeres mening. Line |
Af ren nysgerrighed, er det så Joomla og et template du benytter? Siden minder nemlig lidt om medaminoen: www.gadensgaard.dk
Ang. vi, jeg og os - så gør det du selv føler er bedst. Mit råd er dog at du bare skal stå ved, at du kun er dig selv - da man aldrig må starte over evne. Gå efter de mindre projekter og sats på en mere personlig kontakt, det kan altid senere hen føre til noget større.