Brænder din computer lige nu?
Tilmeldt 11. Apr 08
BackITup
Skrevet
11-04-2008 kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvis den gør, er datasikkerheden i virksomheden forhåbentlig i orden!
Ellers kan jeg bl.a. tilbyde nogle backup- og filserverløsninger, så I ikke en dag står med håret i postkassen og med forsvundne data.
Skriv et indlæg her eller en privat besked , så kan jeg give jer et tilbud på en løsning.
Svar
Tilmeldt 11. Apr 08
BackITup
Skrevet
15-04-2008 kl. 11:39
Svar
I kan også skrive på mail: info.backitup@gmail.com
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Brian Knudsen
Skrevet
15-04-2008 kl. 16:03
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Svar
hvorfor ikke bare skrive hvad det er du tilbyder i åben forum eller evt et link til dit firma site så aminoerne har mulighed for at vurdere det ift de andre firmaer inden for samme område.
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Jeg er enig med Brian. Hemmelighedskræmmeri og gmai-adresser til kontakt virker ikke specielt tryghedsskabende i forbindelse med back-up produkter.
Svar
Tilmeldt 11. Apr 08
BackITup
Skrevet
15-04-2008 kl. 16:55
Svar
Det forstår jeg skam godt; gmail-adressen er kun indtil den egentlige mailadresse er oppe at køre.
Nedenfor er et tilbud på en filserver:
AMD Athlon X2 5600+ processor Asus CROSSHAIR nForce590 bundkort 2 GB Corsair DDR2-800 RAM Dual Gigabit LAN 2 x 500 GB Western Digital harddisk i RAID 1 konfiguration LiteON DVD/CD brænder Floppydrev Windows XP Pro SP2 Nero 7.0 Pris (ex. moms ) inkl. montering og installering: DKK 10.229,-
Filserveren bliver burn-in testet for at sikre, at hardwaren er iorden.
Svar
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Hej, ikke for at virke alt for konkurrende ;) - men det tilbud kan jeg lave til omkring 7.000 ex moms :)
Svar
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Det er selfølgelig kun på fil serveren, så med god service som jeg håber du udbyder ryger det nok op på det som du nævnte. jeg trækker tilbuddet tilbage ;) - held og lykke med det
Svar
Tilmeldt 11. Apr 08
BackITup
Skrevet
15-04-2008 kl. 21:04
Svar
Hehe konkurrence skader nu ikke ;)
Men servicen holder vi i top - selvfølgelig kan man vælge nogle ting fra, så man sparer lidt dér.
Svar
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Øhm... misforstå mig ikke, men jeg forstår ikke lige specifikationerne på fil-serveren. Hvorfor XP? Og floppydrev? Vores fil-servere kører med Windows Storage Server 2003 og med en 4Gbit backbone, så sparker de seriøst r..... Uden at vide det, så vil jeg da tro at XP er lidt forkert dimensioneret i forhold til at drive en filserver? /Jesper
Svar
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Desduden tror jeg du har misforstået ordet filserver - det har intet med backup at gøre?
Her snakker med noget Disc2Disc eller TAPE, eller remote backup til SAN / NAS
Svar