Det var da det mindste
Ja, jeg kan godt se, at det så ikke hjælper meget, hvis du skulle bruge informationerne i går.
Jeg kan se at dine farver/billeder går til kant - nu har du husket at give plads til mellemskær, når du har sat flere ved siden af hinanden på trykarket?
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
@Hans
Nej, det er da de bygninger vores kunder bor i - som du kan se spænder vi ret bredt...![]()
Nej, det er da de bygninger vores kunder bor i - som du kan se spænder vi ret bredt...
@Jesper
Ja, det har jeg husket. Det var bla. derfor jeg havde brug for at kende størrelsen på A3+, så jeg vidste om der var nok plads til at skære fra. Det største problem var faktisk at få dem placeret i den rigtige rækkefølge; for-/bagside, opslag...![]()
Ja, det har jeg husket. Det var bla. derfor jeg havde brug for at kende størrelsen på A3+, så jeg vidste om der var nok plads til at skære fra. Det største problem var faktisk at få dem placeret i den rigtige rækkefølge; for-/bagside, opslag...