Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP koder(e) søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

springer lige ud i det.... 

vi er 6 personer, der er gået sammen om et projekt, og vi har indtil nu arbejdet på dette i godt 1 års tid. vi tæller 1 grafisk designer, 1 revisor, 1 idemand, og 3 programmørere, - vi arbejder alle på dette i vores fritid, og bruger hver ca. 15 timer ugentligt i snit.  vi forventer at være færdige i løbet af et år fra nu.

vi kan allerede nu se, at hvis vi bare får en lille procentdel af den succes som vi regner med, at vi kommer i bekneb med at følge med, når vi launcher. derfor søger vi nu, på frivillig basis, en eller måske flere php programmørere,  - vi vil ikke udbetale nogen form for løn, derimod vil indsats blive aflønnet alt afhængig af indtægt når vi er igang, er kemien der, vil et fremtidigt job også være aktuelt. og du vil ikke blive spist af med kvalifikationer kontra lønsøgning på jobindex, - lønnen vil være paralel med indsats, kontra vores fremtidige indtjening.  du skal være villig til at underskrive en hemmeligholdelsesaftale, inden præsentation af projektet. endvidere vil du få en opgave stillet, der skal løses, inden vi løfter sløret.

al programmering foregår i joomla, og det vil være en fordel hvis du kender til det, endvidere vil det være en klar fordel, hvis du tidligere har arbejdet med kreditkort implementering. 

det vil være en fordel hvis du bor i midt/nordjylland, dog ikke en betingelse, kun en fordel. 

er der udtryk i mit oplæg der ikke hænger sammen, skal det siges at det er mig, idemanden, der skriver, og jeg har kun meget ringe forstand på det kodningsmæssige, joomla etc.

jeg håber dette har vakt din interesse, og jeg vil se meget frem til kontakt.

har du/i en kommentar, spørgsmål etc. skal i være meget velkomne her i klummen, eller du/i kan sende en email, holmgaard@fibermail.dk

hvis du sender en email, bedes du skrive telefonnummer, samt lidt om hvad netop du kan...

med venlig hilsen

Spender.

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 23:07

hmmm.. går alting op i penge idag? :-) -er der virkelig ingen der gider arbejde gratis længere?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:06

Spender:

hmmm.. går alting op i penge idag? :-) -er der virkelig ingen der gider arbejde gratis længere?

Ville du selv dette?

Personligt gider jeg ikke arbejde gratis, da jeg har nok at se til som det er idag. Det samme vil jeg tro gør sig gældende for størstedelen af andre mennesker... 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:16

Spender:

Jeg tror du har ramt det forkerte forum for den slags ... prøv et stykke papir på opslagstavlen på handelsskolen eller lign. der er dine chancer nok størst.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:23

Og det er fandens besværligt at lønne medarbejdere, betale husleje på kontoret og alle de andre faste udgifter hvis man arbejder gratis.

Jeg kender ihvertfald ingen der har kunnet få sådan en forretningsmodel til at løbe rundt Wink 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Ja, prøv fx Teknisk skoler, med Web-integrator linjen...

Det kan bare ikke anbefales, for de er generelt alt for dovne. Og virkelig low-level - men det kan da være nogle kunne være interesseret...

Du finder absolut ingen dygtige der gider at arbejde gratis, på andres projekter... (efter min mening)

Håber du kommer videre...

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 16:02

Mange her på Amino har arbejdet eller arbejder gratis - men for det meste for deres egen idé eventuelt med en eller meget få partnere.

Desuden ved de, hvad de arbejder med - helt fra deres første indsats. I dit tilfælde ser det ud til at I ønsker en arbejdsindsats det kommende år på 750 timer med den udsigt, at det kan blive stort - og hvilken garanti har man for, at man overhovedet får noget ud af det, da det jo formodentlig er dig og måske et par investorer, som ejer det færdige produkt.

Selv den lille introduktionsopgave kunne jo være en lille del af jeres projekt, som skulle udarbejdes. 

I SALDI har vi også en række frivillige hjælpere, men de har helt fra start kunnet se, at deres bidrag gik til at få et frit, dansk regnskabsystem, som de rent juridisk ikke ejer. Dog vil de (og alle andre) altid have muligheden for at arbejde videre med det, da SALDI er frigivet under den fri software- og open source-licens GPL.

Dermed ikke sagt, at jeres projekt også skal være frit og åbent, men det kunne være, at det var lettere at tiltrække ressourcer, hvis de havde en idé om, hvad de gik indtil - andet end en masse arbejde for jer (ikke for dem selv). 

De herligste hilsner

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 17:20

Hejsa, i er sikkert nogle unge mennesker som jeg selv, jeg udnytter mit netværk,  hvor der er programmøre i forskellige "levels" hvis det er en små opgave tar jeg måske en knægt på 16 år som har måske 2-4 års erfaring, hvis vi nu snakker et større projekt, plejer jeg gerne at lægge et par tusinde til dem, det er overhovedet ikke ret meget, men jeg udvikler også sider for sjov skyld.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 21:25

hej

he he ja.. så er spørgsmålet så bare hvornår man er så sikker på en ide, at man går i banken og låner 1 million...

vi synes jo at det kunne være fantastisk at kunne udvikle hele vores side uden omkostninger, og det er det vi er på vej til.. så... vi kan faktisk gå med både livrem og seler.... og det er fantastisk, bortset fra at vi kunne bruge et par hænder mere..  hader penge......

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:06

Problemet er vel ikke større end at i tager en programmør med ind i projektet, og får ejerandele - måske endda mere end jer, da hans del af opgaven er den største...

Ellers er udvejen jo blot at i må skaffe nogle penge - sådan fungerer det nu engang ;-) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)