For nogle år siden boede jeg på Sardinien, hvor jeg pseudo-studerede og nød livet the italian way. En dag mødte jeg en græker, der også var på "badeferie". Det er han stadig, og i går da jeg skypede med ham, fortalte han mig, at der i Grækenland er der stor
debat om, hvorvidt italienerne skulle planlægge et høstangreb på Grækenland. Det har eftersigende resulteret i, at selv "grækeren på gaden" nu er begyndt at avle oliven i stensprækker og parker, imens de reelle olivenavlere i landområderne forskanser sig selv og olivenlundene med høje mure bundet af nanocover-olivengrene.
Det menes, at i tilfælde af et høstangreb fra italienerne, kan Grækenland oversvømme støvlelandet med hele 11.000 kg. overgæret feta i minuttet!!! Desuden lukker Grækenland helt
sikkert for eksporten af oliven i tilfælde af et spaghetti-angreb, og det vil lynhurtigt presse olivenprisen helt op i 300 dollarspr. glas!
Prøv at forestille dig dette skrækscenario - hvordan ville det påvirke netop din virksomhed/aftensmad, hvis oliven steg til 300 dollars pr. glas???
Som bosiddende i Grækenland kan jeg fuldstændigt bekræfte Renés historie. Der er virkeligt optræk til ballade!
Nanocoatingen af disse oliventræer betyder i øvrigt at de græske oliven er totalt uspiselige, men efter sigende skulle det stadig kunne lade sig gøre at presse spiselig olivenolie ud med lidt venlig assistence fra en ekstra raffinering i den petrokemiske industri, som har ledig kapacitet for tiden grundet det lukkede Humusstræde - har jeg hørt.
;-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.