Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på games4real.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 05:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som vil fortælle hvordan min side virker.

Er der nogen ting som skal laves om.

Tak for hjælpen

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:17

Det er en flot side. :)

Min umiddelbare kommentar må være, at den er utrolig meget lig Coolshop.dk...? Eller er det bare mig? Det var min første tanke, da jeg klikkede ind på din side.

Ellers er den nem og overskuelig. Og sådan skal det være. :)

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 09:19

Jeg kan ikke finde ud af din "loyalitets Rabatter", på for siden står der "ved køb over 3000 kr." og så står der også 10 %.

Men når jeg trykker der står der "ved køb over 5000 kr." som giver 3 %, 7000 kr. som giver 5 %, 10000 kr. som giver 7%, men hvornår for man så det 10% som der står på forsiden?

Og ved dine leveringsbetingelser, kan man enten vælge at en forsendelseform til 25 kr, som der ikke er forsikret, så det er kundens eget ansvar. Den holder vist ikke rigtigt.

Og så ville jeg fjerne annocerne fra google, og dem nede i bunden. Og "Udviklet og Leveret af Reklamebureauet MBC-Design.dk, og Copyright mv.

Og så mangler jeg også nogle oplysninger på hvad resten af kortene koster i gebyr

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:34

Betho:

Det er en flot side. :)

Min umiddelbare kommentar må være, at den er utrolig meget lig Coolshop.dk...? Eller er det bare mig? Det var min første tanke, da jeg klikkede ind på din side.

Ellers er den nem og overskuelig. Og sådan skal det være. :)

Jeg synes faktisk udseendes mæssigt er den mægtig, og den ligner ikke coolshop.dk..

Men hvorfor F$%#$ har du reklamer på din side, det får kunden til at tro at du ikke kan tjene penge nok på dit produkt.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:56

Jeg synes også siden er flot, dog ville jeg måske gøre headeren lidt mindre, den dominerer meget af siden lige når man åbner. Medmindre man kører i en meget høj opløsning kan man ikke se hele din menu uden at scrolle - det kunne måske optimeres.
Desuden ville jeg måske istedet for to store "bannere" med spil aller øverst byde kunden velkommen og eventuelt komme med at par argumenter for at kigge videre på din side. Desuden kan bannerene også gøres væsentligt mindre uden at miste deres effekt som blikfang.
Til sidst ville jeg måske sætte mit kunde log in længere oppe på siden, og rykke indkøbskurven oover i toppen i højre side. Jeg læste for nyligt om en undersøgelse der viste at webshoppere automatisk kigger i øverste højre side af en webshop efter indkøbskurven fordi det næsten altid har været sådan. Kunne ikke lige finde det præcise link til undersøgelsen, men her skriver de også lidt om det:

Under pkt. 10  http://www.ecommerceoptimization.com/articles/ecommerce-shopping-cart-usability-21-best-practices/

Ellers som sagt god side med god grafik!

Så har jeg lige et spørgsmål til Change:
Hvorfor holder det ikke at give kunden mulighed for at spare på forsendelsesomkostnignerne ved at sende som brev og derved  fravælge forsikring af pakken? Sålænge kunden gøres opmærksom herpå og gives et valg har man da intet at tabe?
Nærmest modsat vil jeg sige at man som virksomhed viser at man er opmærksom på at mange internet shoppere fokuserer på at minimere forsendelsomkostnignerne, og ved at give mulighed for at modtage varene som brev kan man afhlælpe kundens behov..

Chrisitian 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 13:09

Christian Koch:

Så har jeg lige et spørgsmål til Change:
Hvorfor holder det ikke at give kunden mulighed for at spare på forsendelsesomkostnignerne ved at sende som brev og derved  fravælge forsikring af pakken? Sålænge kunden gøres opmærksom herpå og gives et valg har man da intet at tabe?
Nærmest modsat vil jeg sige at man som virksomhed viser at man er opmærksom på at mange internet shoppere fokuserer på at minimere forsendelsomkostnignerne, og ved at give mulighed for at modtage varene som brev kan man afhlælpe kundens behov..

Hej Christian,

men er det da ikke sælger ansvar at varer, kommer frem til kunden, det mener jeg bare. Vil det så sige at jeg sender et brev med ex. 3 spil til en værdi på 500 kr, og den kommer ikke frem til kunden og han har godkendt handelsbetingleser, kan virksomheden så fra skive ansvaret helt. Og kunden mister 500 kr. Holder den i by retten. Eller ret mig hvis jeg har forstået det forkert, for vis man ikke skal dække det har jeg da mistet en del.  

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:27

Hej Thomas

Det er en super god start du fået og ønsker dig alt held og lykke.

Jeg synes overordnet at siden ser fin og enkel ud- men som der også er blevet sagt før synes jeg den minder meget om Coolshop.dk

jeg synes du skulle frem med lugejernet og af med links(ved ikke hvad kunden kan bruge dem til) plus kunne du også skrive lidt om virksomheden og dens historie og værdier og mål.

tilsidst ville jeg anbefale dig at fokusere på noget som du vil være bedst til fx. pris, kvalitet, leveringstid, eller noget helt andet.        Måske kunne du tjene nogle hurtige penge ved at have ugenstilbud, bare et forslag.

Håber du kan bruge det til noget

vh

Peter

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:52

Change:

Hej Christian,

men er det da ikke sælger ansvar at varer, kommer frem til kunden, det mener jeg bare. Vil det så sige at jeg sender et brev med ex. 3 spil til en værdi på 500 kr, og den kommer ikke frem til kunden og han har godkendt handelsbetingleser, kan virksomheden så fra skive ansvaret helt. Og kunden mister 500 kr. Holder den i by retten. Eller ret mig hvis jeg har forstået det forkert, for vis man ikke skal dække det har jeg da mistet en del.

Hej igen.

Det er netop sælgers ansvar, at varen kommer frem til kunden. Derfor kan du ikke fralægge dig ansvaret, bare ved at gøre opmærksom på det. Det er almindelig købelov. Smile

§ 10. Skal genstanden af sælgeren forsendes fra et sted til et andet for der at overgives i køberens besiddelse, anses levering for sket, når genstanden er overgivet til en fragtfører, som har påtaget sig forsendelsen fra vedkommende sted, eller den, hvis afsendelsen sker med skib, er bragt indenfor skibssiden. 

§ 11. Skal sælgeren besørge genstanden sendt til noget inden pladsens grænser beliggende sted, anses levering ikke at være sket, forinden genstanden er kommet i køberens besiddelse.

Solgte du fra en butik i Næstved, og varen skulle til Horsens, ville "pladsen" være Næstved og omegn. Leveringen ville derfor ske, når du har afleveret varen til fragtmanden. Her ville du hører under § 10.

Når du sælger fra en hjemmeside anses "pladsen" for at være hele Danmark. Her hører du til § 11.

Der er deværre mange it erhvervsdrivende, der tror, at bare man gør opmærksom på at man ikke følger købelovens bestemmelser, så er det okay... For man har jo gjort opmærksom på det. Wink

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:19

Change:

Hej Christian,

Jo, det er altid sælgers ansvar ligegyldigt hvad, jeg kan godt se min formulering ikke var helt heldig, det jeg ville frem til var:

Da mange internet handlende er fokuseret på leveringsomkostningerne kan det være en god ide at give dem muligheden for en billig(ere) levering. Da produkterne i mange tilfælde koster det samme på de forskellige webshops kan det være fragten der er afgørende. Hvis man nu vælger at lade kunden bestemme om en vare skal leveres som brev eller pakke, giver man kunden en muligheden for at vælge istedet for at gøre det for ham/hende.

Hvis du KUN sender som pakke vil det altid være "dyrt" for kunden, hvilket kan resultere i mistet salg, så det du potentielt vinder i merslag ved at sende som brev, og derved stole på post DK, burde vel kunne opveje det potentielle tab du måtte have ved at sende varen igen.
Under alle omstændigheder ville jeg aldrig gå i retten med noget medmindre det er den samme kunde der åbentlyst prøver at snyde dig, så selvfølgelig handler det om at stole på at man har ærlige kunder.

Du kan selvfølgelig også have lavere fragt priser og samtidig være forsikret, hvis du altid sender som pakke men ikke tager fuld betaling for det, men i dette tilfælde vil du have et lille tab på hver eneste forsendelse, og du er stadig ikke garderet mod uærlige kunder, for postDK får ikke en kvittering når de leverer pakker til private i hjemmet (jeg mener dog man kan sørge for det ved at bruge en eller anden speciel blanket eller lign...).

Som en sidste løsning kan man selvfølgelig vælge at alle forsendelser under eksempelvis 3-500 kr. kan sendes som brev mens alle over kun kan sendes som pakke. Så ender man ikke med at skulle punge de helt store beløb ud, samtidig med at man tilfredsstiller kundens behov hvad angår fragtpriser.

Så for lige at opsummere mener jeg at man da bør give kunden mulighed for at få sendt en pakke billigt, og derved tage risikoen, hvis man tror på at det meresalg man kan opnå herved opvejer potentielle tab ved at stole på post DK.
Se eventuelt på hvormange forsendelser der er gået tabt over det sidste år, og regn ud hvad det ville have kostet dig i form af indkøbspris på produkt og forsendelse ved at sende nye varer. Antag så bare at du får 5% flere kunder i butikken hvis du har mulighed for lavere fragt, find ud af hvormeget 5% af sidste års dækningsbidrag var og se så hvilket tal der er størst. Medregn evt. en ekstra fortjeneste i form af det forhold du bygger med den/de kunder der oplever en KANON kundeservice - det er noget der giver brand equity!

Jeg håber dette gav mere mening :)

Christian

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 04:24

hey.

tak for dit svar.

det er lige en fejl med hensyn til loyalitets rabat den får jeg lige fixet.

du har også ret i at man ikke må skrive det er kundes ansvar hvis pakken forsvinder, det er rettet.

det med kortene får jeg også lige rettet.

jeg takker for hjælpen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)