Det er nu sjovt jeg er uden for pædagogisk rækkevidde... Arbejder også i en børnehave ved siden af som uddannet pædagog Meeen kan jo ske, at hvis jeg søger in på psykiatrien, at jeg møder nogle amino folk der engan |
> Kravs specifikationen er enkel: Sitet skal have samme funktionalitet som; bilbasen.dk (Bare bedre og kønnere!)
Jeg er ikke leverandør til det du søger, men jeg har været indvolveret i tilstrækkeligt mange projekter af Bilbasens størrelse, og større, til at vide, at det er en meget omfattende opgave du stiller. Prøv og ring til dem og spørg hvad deres website har kostet dem ... Mit gæt er, at vi over tid snakker om flere millioner.
At nogle udviklere så mener, at det som har taget andre mange mandemåneder, eller -år, at udvikle kan klares på et par dage med en Joomla og lidt ekstensions, eller hvad der nu foretrækkes, bør du ikke tage alvorligt. Det er ganske enkelt ikke sandt. Naturligvis kan man ikke få samme løsning på nogle få dages arbejde, som man kan hvis et større team af professionelle folk arbejder i månedsvis. Nogle gange kan man godt gøre nogle ting lidt smartere, lidt enklere eller lidt hurtigere, og spare på udviklingen den vej, men man kan altså ikke lave en løsning, som har kostet andre flere millioner, for nogle få tusinde.
Det er en fatal strategisk fejl, hvis man går ind i en krig man ikke kan vinde :)