Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer i, i kontakt med nye kunder?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
#Ken
Det har du helt ret i, firmaet er flyttet siden du hentede sidste læs, og skulle meget gerne til vækste med en 3 medarbejdere iår..
Har du fået dem afsat??

vh
Brian
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Skrevet kl. 11:27
Hvis man skriver til den IT ansvarlige? er det godt nok

vh
Brian
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:41
Det KAN være godt nok, men jeg vil ikke anbefale det. Du spilder dine penge på den måde. Tag i stedet knoglen og ring til virksomheden. Præsentér dig pænt (jeg kan forstå at du er "gammel" sælger) og spørg pænt receptionisten "Vil du være sød at hjælpe mig med navnet på den der har ansvaret for jeres IT afdeling". Så vil du i 9 ud af ti tilfælde få et pænt svar. De fleste mennesker er faktisk glade for at kunne hjælpe. Og SÅ kan du sende et målrettet brev, som du kan følge MÅLRETTET op på. Hvis du vidste hvor meget l... en IT ansvarlig får væltet ind i sin postkasse adresseret til den IT ansvarlige, vil du korse dig. Jeg var engang rigtig fræk, da jeg i en hovedrig IT salgsvirksomhed skulle markedsføre noget folk ikke vidste hvad var. Jeg sendte simpelthen et anbefalet brev til den navngivne IT Direktør. Du kan tro jeg kom i dialog!  Folk syntes det var så originalt og frækt at det endte med grin og god dialog. Men den er godt nok dyr, så spring den over:)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Skrevet kl. 11:51
Skal der virkelig ikke andet til?
Dvs. Hvis jeg starter dagen med at ringe op til de første 50 virksomheder og beder om navnet på den IT ansvarlige person i virksomheden så vil de fleste receptionister oplyse det med navns nævnelse..

vh
Brian Knudsen
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:03

Nej der skal faktisk ikke meget mere til...... meeeen det kan også være hårdt nok at ringe på den måde, fordi godt nok får du navnet på den IT ansvarlige, men derfra og til et reelt salg eller møde med vedkommen der ER lang, tro mig jeg snakker af erfaring.

Navnet kan man sagtens få hvis man er høflig i telefonen, men så kommer de reele arbejde hvor du vikelig skal sælge dig selv og dit koncept, til en i forvejen meget travl mand som kun giver dig max. 30 sec. Men det kan lade sig gøre har jeg erfaret, man skal bare ikke tro det er let som en leg.
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:38
Yeps! Prøv det! Hvis du er flink/sød/rar og spørger om hjælp får du altid/næsten altid et pænt svar. Sådan er vi, uanset køn, religion og hudfarve:)
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)