Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering hos Next Level Internet

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle..

Er der nogle af Jer der har erfaring med Next Level Internets metoder omkring søgemaskineoptimering?
Eventuelle erfaringer mv.?

På forhånd tak
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:32
At døme efter deres tal er det nok nogen du skal pase lidt på:

År 2005  2004  2003  2002  2001   
  Omsætning -     -     -     -     -     (1.000 kr.)
  Bruttofortjeneste 1.371  1.530  1.286  1.774  524  (1.000 kr.)
  Resultat før skat -98  -27  -339  16  184  (1.000 kr.)

Det er ikke sikert de er der i morgen - og hvad så med din løsning?
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:55
haha det er god humor

Hvor finder du sådan tal henne, noget almindelige døde kan finde frem ?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:59

Før man kan evaluere et firma på basis af regnskabsmæsige tal bliver man nødt til at finde ud af hvordan det pågældende firma, og tilknyttede personer, evt. hænger sammen med andre selskaber. Er der en koncern? Hvor går pengene ind - og hvor kommer de ud. McDonnals betaler såvidt jeg er orienteret ingen skat i Danmark - det må være fordi hele overskudet kanaliseres andre steder hen. Er det så en usikker forretning? Ikke nødvendigvis ...

Derefter bliver man nødt til at se på de tal der så kommer frem i realtion til branchen som helhed. Er 1,5 millioner i omsætning godt eller skidt? Det kan man ikke sige uden at kende standarden i branchen.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Skrevet kl. 09:03
Tak Mikkel.

Jeg synes bestemt også det er forkert at bedømme en virksomhed på baggrund af regnskabstal, da der jo findes et bredt udvalg af "holding" strukturer.

Imidlertid søger jeg viden om firmaet da min kærestes virksomhed overvejer at bruge dem. De brugte tidligere Netpointers.dk, dog uden rent faktisk at få det produkt de betalte glade 3500 om måneden for.

Noget snavs? :)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:21

Hej,

Den slags søgemaskine optimering de tilbyder kan du selv sikkert lave en stor del af - måske ikke helt så effektivt men sikkert tæt på.

Jeg har selv lavet en del for et par af de sider jeg adminstrere og det er til med forholdsvis få resourcer.

Prøv at lave nogen sider under dit domæne der har de ord som du gerne vil søge på, bygge dem simpelt op, med title, H1 tag, meta tags osv., og så link til dem fra jeres site og evt. få andre til at linke til dem med små tekst link - det giver meget. Kan godt sætte dig lidt mere ind i det hvis du ønsker det.

/Kristian Sørensen

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:33

Du har fuldstændig ret, cygnet, den slags sider som du snakker m er ikke så svære at lave. Det er HTML for begyndere :)

Det som er svært, er dels at lave nogle sider der faktisk kan ranke godt på ord, som der er mange der gerne vil ranke på (oftest de ord man, som virksomhed, typisk tjener mest på ...). Og endnu mere vigtigt: Vurdere risikofaktoren ved de planlagte sider, hvordan risici reduceres og en generel vurdering af risk-benifit for den pågældende løsning.

Ovenstående er der dog, desværre, ikke ret mange på markedet der tilbyder at hjælpe med. De fleste er alt for fukuseret på at proppe et eller andet hyldeprodukt ned i halsen på dig - one size fits all. problemet er bare, som vi alle ved, at "alle røve ikke passer ned i den samme stol!" - for nu at sige det ligeud. En strategi der er god for dig er det muligvis ikke for mig. Min løsning kan have meget lille risikoprofil og din en meget høj, selvom de to løsninger udefra ser meget ens ud.

Hvis du selv skal rode med at lave optimerede sider, vil jeg anbefale dig at du læser søgemaskinernes guidelines for webmastere meget omhyggeligt og holder dig indenfor de grænser de udstikker - så er du i hvert fald på den sikre side til at starte med. Så kan du altid presse citronen lidt mere når du føler at du har tilstrækkeligt overblik, erfaring og viden :)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:44

Hej Mikkel,

Jeg giver dig ret - og yder stor respekt for dig. Er selv ivrig læser af din blog og læse på seo-debat.dk.

Men vil stadig mene at de små sider, tit vil være en fordel. Jeg har selv lavet det på den shop jeg til dagligt driver www.jonsen.dk - med sider som f.eks. www.jonsen.dk/herreure.dk og den slags - dette giver rigtig godt i google ved f.eks. søgning på herreure

Kan godt være jeg bare har været heldig med dette ene site, og derfor har givet  mig et lidt forskruet indstilling til SEO, men vil nu stadig påstå at den enkelte ved at lave disse slags sider - kan komme rigtig langt.

Men igen Mikkel, stor respekt for dig og dit arbejde og er ivrig læser af dine artikler, blogs osv - og bliver gang på gang facineret.

Med venlig hilsen
Kristian Sørensen

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Skrevet kl. 18:30

Tak for responsen Mikkel og Kristian.

Jeg vil nu ikke selv gå i gang med at søgemaskineoptimere deres side :) Og kender udemærket til ganske almindelige html tags, det er jo det jeg laver til dagligt for meget store virksomheder hos Bysted :)

Siden hedder www.npas.dk. Umiddelbart er det min holdning, at en virksomhed som Next Level Internet ikke kan optimere side mere end den er. Alternativt kan de måske forbedre rangeringen med eksterne links.

Hmm.. Men det ærgrer mig lidt at der ikke er noget snavs :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:20

> Hmm.. Men det ærgrer mig lidt at der ikke er noget snavs :)

Snavs kan man finde alle vegne, hvis man graver dybt nok. Visse formigdagsblade lever ligefrem af den slags :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)