Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerprogrammer

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har læst lidt om forskellige partnerprogrammer og hvor vidt i syntes de snyder jer, osv..

 Men her laver jeg lige en liste over dem jeg personligt har fået betaling fra!

 Adfair.dk - Godt men utrolig langsomme til at betale

 Euroads.dk - Tilfredsstillende, god oversigt lidt advanceret

 MMedier.dk -  Tilfredstillende, nem oversigt, og altid betaling til tiden.

 Startarget.dk - Tilfredstillende, lidt advanceret altid betaling til tiden.

 Andre har jeg dog ikke prøvet endnu :)

Har i også nogle?     

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine erfaringer:

Euroads - ingen problemer. Fin opgørelse og udbetaling til tiden uden mindstebeløb, endda.

Partnerads - heller ingen problemer. Ok opgørelse og udbetaling til tiden.

Clickearners - igen ingen problemer. De har dog en ringe opgørelse over underprogrammer, men de udbetalte mine penge, som de skulle.

Google Adsense - overraskende nok, heller ingen problemer her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Clickearners har stoppet deres side - ved ikke om jeg nogen sinde fik lavet nogle salg og ingen emails fra dem om at de har lukket deres forretning.

Webgains - Har nok det bedste statestik af alle affiliate netværk jeg har arbejdet med. Hurtigt betaling.

TradeDoubler er også et godt netværk mht statestik og udbetaling. 

Til fancony: jeg har planer om at lave en oversigt over de Danske netværk på min side om affiliate marketing Hvilken information vil du gerne have? jeg kunne forstille mig minimums betaling har interesse, statestik, udvalg af programmer.

Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Statistik og minimumsbeløb er en god ide! , det ville give mange en god hjælp til at vælge deres favorit. 

 Jeg tog lige et kig på sitet og syntes den ser meget godt ud,  jeg skrev et par troværdige partnerprogrammer ned der skrev jeg også startarget.dk har du aldrig benyttet dig af dem?, jeg syntes de også burde være noteret :)

 

Men med hensyn til din side så ville Minimumsbeløb være fantastisk, og en god statistik :)

  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord om min side, jeg har ikke hørt om startarget.dk før i dag. Men jeg vil kigge på dem og begynde at lave en oversigt over de Danske affiliate netværk mht minimumsbeløb og en general vurdering af deres netværk. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får jeg mine penge fra Adsense?

De har ligget hos dem i et år nu, fordi jeg ikke gad gøre noget ved det.

Det drejer sig om $37, så det er ingen formue, men det kunne da være rart at vide, hvordan man gør, til en anden gang.

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

zubardubar:

Hvordan får jeg mine penge fra Adsense?

De har ligget hos dem i et år nu, fordi jeg ikke gad gøre noget ved det.

Det drejer sig om $37, så det er ingen formue, men det kunne da være rart at vide, hvordan man gør, til en anden gang.

Som udgangspunkt skal du have optjent mere end 100 dollar, før du kan få penge udbetalt.

Desuden skal du have indtastet kontooplysninger, og bekræftet din konto i et system, hvor de indsætter nogle få ører på din konto og du indtaster det præcise beløb i en bekræftelsesformular.

Men altså mindst 100 dollar i indtjening, før du kan få nogen penge ud.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er sgu da også rigtigt.

 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Fra  e-Gear.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tradedoubler synes jeg er klart det bedste partnerprogram i Danmark - de er professionelle og er hurtige til at hjælpe med opsætning eller problemer.

 

Ad Pepper har vi brugt på et tidspunkt, men det er godt nok gået ned af bakke for dem, både med kommissioner og kampagner - er der nogen herinde som har erfaringer med Ad Pepper lige pt.?

 

Har engang snuset til Clash Media og deres danske division - nogen, der har efaringer med dem?

 

EuroAds har mange gode kampagner i deres portefølje synes jeg og de betaler til tide - hvilket er vigtigt i denne branche.

 

AdService Media har fornuftige kommissioner og ganske mange spændende kampagner.

 

Til sidst, er der nogle af jer Amino'er som har erfaringer med gode partnerprogrammer, der er baseret primært på CPM?

Ved at AdServing kører en del, men der må være andre spillere i Danmark

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Zanox er også et godt netværk. Har ikke kæmpe kampagneudbud i DK, men jeg er godt tilfredse med dem.

Har også gode erfaringer med Tradedoubler, Webgains og Partner-ads.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)