|
En kunde som tit har handlet her og som jeg plejer at stå og snakke med betalte ikke sin sidste regning, tog ikke sin telefon og var som sunket i jorden. Jeg prøvede at ringe til ham mange gange, skrev mails og sendte rykkere, men han reagerede overhovedet ikke.. Til sidst sendte vi selvfølgelig til advokat, men jeg trak den meget længere end jeg normalt ville have gjort, fordi det var en jeg stolede på og jeg havde ondt af ham, hvis han ikke kunne betale.. Jeg kendte jo ham og hans firma og har fulgt ham de sidste par år. Nu har han så skrevet til advokaten (os kunne han ikke svare) at han ikke har hentet nogen varer og at han har sendt brev til os, om at han ikke kendte til regningen (et brev vi aldrig har set noget til).. Han har ovenikøbet skrevet, at han ikke ville reagere på vores Trusler.. Trusler?? Jeg skrev en sød mail til ham, at hvis han havde problemer med betalingen skulle han bare sige til, så fandt vi ud af noget sammen og så kunne vi droppe renterne?? Og ikke fået nogen varer?? Jeg har personligt hjulpet ham med at bære dem ud i bilen og stået og snakket med ham på parkeringspladsen. Vi plejer ikke at få kvittering for, når nogen afhenter varer hos os, fordi vi kender de fleste kunder personligt og stoler på folk. Øv hvor kan jeg bare blive sur over sådan noget, forstår simpelthen ikke, hvordan man kan lyve folk lige op i hovedet!! ..Skulle lige afreagere :-(( |
Jeg havde, sammen med en ven, en computerspilforretning på Falkoner Alle (Han har den stadigvæk: http://www.cybercom.dk/ )
En af vores faste kunder som kom næsten hver dag, han stod og spillede på en computer og da han gik, så havde han stjålet spillet.
Man bliver så pisse skuffet over sådan noget.
Så ja, sørg for at få underskrifter fra alle. Når der er penge indvolveret, så kan man bare ikke stole på nogen overhovedet!
Dbh Martin
Bliv gratis medlem