Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Merchandise

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige lavet en meget cool lille merchandise shop i SPAMfighter. Har i et internationalt publikum, kan i selv lave sådan en UK shop på et par timer. Den vi har lavet koster kun 5 $ om måneden og vi får en del af overskuddet. Der er ingen initiel investering og alt bliver varetaget af firmaet.
Jeg syntes det giver et prof pift til websitet og det er det jeg gerne vil have ud af det. Skidt med om vi sælger så meget, bare folk fatter større tillid til at vi også er der i morgen. Det er jo den slags vi slås med i udlandet hvor ingen kender os.
Se shoppen her:

Den bliver meget større over de næste dage, men jeg vil meget gerne høre hvad i syntes indtil videre.

Dbh Martin
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:28

Det ser godt ud...især de SPAMfighter mugs de er super cool Man kunne måske lave logoet på den hvide t-shirt lidt mindre. Altså den hvide t-shirt med tryk på venster bryst...men det er smag og behag.

Det er ellers en fiks lille butik.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:37
Takker :-)
Vi er slet ikke kommet rigtig igang med at lave produkter. Vi vil lave en konkurrence hvor folk kan designe en t-shirt og dermed vinde den. Og de ideer vi får vil vi bruge i shoppen.

DBH Martin
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:44
Det er da en ret sjov idé. Den tror jeg mange vil få meget sjovt ud af. Bare i ikke dropper de fed mugs...så bliver der ballade..he he
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:53
Ja det er en god ide de har fået.
Og krusene dropper vi IKKE :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 07:14
Ser godt ud... :-)
Kan også anbefale Caperess, har brugt dem i sin tid, deres tryk er helt i orden.
Skal man bestille internationalt (udenfor US), er det en god idé at vælge "send som gave" ;-)
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:02
God idé!

At være en ”SPAMFighter” og reklamere med det giver mening. Og det kan jo også være en ekstra feature for kunderne.

Folk hader jo SPAM mails!

Jeg synes også det er en god idé at få sine kunder til at være en slags ”reklamesøjler” for ens virksomhed

Jeg har f.eks. lige anbefalet den lokale værtshus ejer at dele gratis t-shirts ud 

Pointen er, at så spørger folk ”SPAMFighter”, hvad er det for noget? Det er en løsning, der kan fjerne SPAM fra din inbox. Så tænker vedkommende ”fedt, det må jeg prøve”. På samme måde med værtshus eksemplet. Her vil ens omgangskreds spørge, hvorfor man render rundt i sådan en t-shirt.

Her kan man fortælle, at det er et hyggeligt sted osv. Det er god PR.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:51

Helt enig, men i vores tilfælder tror jeg ikke vi sælger det store.
Jeg bruger blot shoppen til at gøre os større end vi er. Der er sikkert mange mennesker der ser ens forretning som mere etableret, hvis man sælger 100 forseklleige merchandise varer.
Jeg mener, en forretning der sælger g-strengs trusser med sig logo på, må da være en verdensforretning :-)))

Dbh Martin
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:41

Ja, hehe :)

Jeg kan godt følge din pointe mht. at virke mere etableret osv.

Men jeg tror, som sagt, også det kan give SPAMfighter en portion word of mouth/nye kunder, men det overlever I jo nok også 

God vind med merchandice salget...
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:43
Hej Martin
Tænkte på hvem du bruger til at oversætte dit site til andre sprog, og om du har været tilfreds med dem?

/OP
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)