Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studie lokale søges?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er på udkig efter et sted i København hvor vi kan flytte vores studie hen til juli da vi ikke længere har mulighed for at blive på den adresse vi bor på nu. Lokalet skal min. være 40 kvm men næsten alt har interesse. Venlig hilsen Bjarke 60683220
Fra Berlin
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:56

Hej Bjarke

Jeg har en erhvervsejerlejlighed på 200 m2 - Lykkesholms Alle 11 - 1092  Frederiksberg C - har det din interesse?

M.v.h.

Nicolas@Holkenberg.dk

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:23

Og jeg har en komb. erhverv og bolig på Indre Østerbro :-)

Tilmeldt 6. Apr 08
Skrevet kl. 23:05
Hej Nicolas Lyder meget interessant. Er der mulighed for leje og i så fald hvad er prisen + indskud? Venlig hilsen Bjarke brille.bjarke@gmail.com
Tilmeldt 6. Apr 08
Skrevet kl. 23:07
Hej Dorte Dit tilbud lyder også meget interessant. Hvor stort er stedet og hvad er koster det om måneden? Venlig hilsen Bjarke
Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 01:27

Hej Bjarke!

Du kan se mere på www.123hjemmeside.dk/lipkesgade.

Jeg aner ikke om det overhovedet er interessant - men det kunne jo være at det lige var det du manglede :-)

Jeg aner jo heller ikke om det er til lydstudie eller fotostudie - men er er under alle omstændigheder højt til loftet!

Fra Albertslund
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:10

Er det salg eller udlejning som har din interesse Dorte ?

Virker som et interesant emne til fotostudie.

Mvh

Bille

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:26

Hej Bjarke,

Jeg har muligvis et par muligheder til jer i Glostrup, jeg har en kælder (ca. 100 m2) og / eller et dobbelt-kontor ca. 60 m2 netto. Begge med adgang til fællesfaciliteter. Ring til mig på 21 95 12 66, hvis det har interesse.

MVH

Peter Larsen

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 23:41

Hej Bille!

Ja, der er faktisk 2 lokaler du vil kunne bruge; den store stue er nemlig lang nok til at du kan bruge en 135 mm - og da der er over 3m til loftet kan du have baggrunde osv i loftet. - Butikken ligger på et godt og roligt hjørne - med mulighed for masser af naturligt lys. Kælderen har ståhøjde - jeg havde planer om selv at lave mørkekammer dernede; men der skal laves ordentlig udluftning....Men kig på hjemmesiden, og giv et bjæf hvis du vil se den "live"!

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:34

Hej Bjarke - studie lokale - hvilken type lokale søger i - jeg har 2 pladser på frederiksberg/kontor, med mødelokale/kantine og stort lager ...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)