Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i se min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jep.. er ny på området,, dana web har lavet min hjemmeside,,, men er ved at opdatere den til en nyere version.. det går bare så langsomt...

Jeg har brugt flest kræfter på min butik, og så kommer hjemmesiden i anden række, men nu kunne jeg da egentligt godt tænke mig at høre lidt om jeres mening, inden jeg tager fat i danaweb igen...

Jeg har valgt ikke at have dankort/indkøbskurv pga, at jeg har lagt pengene i butikken, og ville lige se hvordan det kom til at gå med nethandelen.

Tak for jeres tid.

www.onskebronden.dk 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:02

De nederste 5½ links er dækket af et foto. Kan man ikke lave en bedre overgang når man klikker på de links i venstre side? Ellers flot grafik. Men for mig er det lidt forvirrende at man ikke ved hvad man kan forvente i jeres shop.

Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:16

Tak for svaret, ja jeg har brokket mig over brønden,,,er i vejen...men ting tager tid..hihi---

Hvordan mener du at jeg skal fremhæve "hvad man kan forvente"?

mvh

Ønskebrønden

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:50

Jeg tænker også her: hvad kan jeg forvente hos jer - og hvorfor skal jeg ikke vælge en konkurrerende virksomhed?

eks. måtte jeg kigge alle jeres sider igennem for at se hvad  kan byde på, og et hurtigt view viser mig at I laver broderier, tryk på t-shirts, specielle etiketter på vin, var der noget på glas også.....

Fremhæv hvad I kan tilbyde kunden. Det er en stor ulempe at der ikke er betalingsmuligheder - altså en decideret shop tænker jeg, for kunderne er hurtigt videre. Hvad skal man betale i levering, hvor hurtigt kan man forvente at få det. Så er der alt omkring returret og reklamation. Måske står der noget om det under ønskebrønden som skjuler nogle af menuerne. Skriv noget om jer - altså ønskebrønden.

Det var hurtigt herfra :-)

lisa b

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik

Fra Glostrup
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:33

Hejsa,

Vil sige til dig som jeg har sagt til flere andre, sørg for din hjemmeside kan valideres (kode messigt) din side kan ikke valideres som valid HTML 4.0 kode. den har 38 fejl http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.onskebronden.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0 

Stil krav til din leverandør om at hjemmesiden overholder gældende webstandarder og kan valideres. det er din sikkerhed for at den ikke falder sammen på fremtidige versioner af IE/FF (browsere).

venligst
Marcel Nielsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)