Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Radio reklamer - godt eller skidt?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at du skal åbne en helt ny konto og starte forfra. Jeg lavede samme fejl og måtte bruge 8 timer på at flytte hele skidtet. Men jeg har sparet 5.000 kr. om måneden i snart et år, så det er en ok timeløn :-)

Almindelig søgemaskineoptimering er et must. Check Mikkels site: www.joyzone.dk for mere info.

Dbh Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:46
Jeg er iøjeblikket igang med, at få produceret et radio spot.
Prisen er 200 kr. pr. afvikling for et 10 sek. spot (i Silkeborg), jeg har dog købt en pakkeløsning med 126 spots til 7.400 kr.. Hertil skal lægges et produktionsgebyr på 950 kr. (til speaker osv.).

Samtidig har jeg handlet mig til 5 ekstra sek. gratis... :)

/K
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:56
Martin --> Sådan - 7 timer senere er alt flyttet over til $. Super godt tip. Der er virkelig mange penge at spare. Tak martin 

Klindt --> Det er ser ikke ud til det er så dyrt med radio. Men det bliver nok straks værre når der er landsdækkende stationer. Det er imponerende billigt speak du har fået lavet. Jeg før brugt speak til forskellige projekter der ligger det normalt på 20.000,- for en smule speak. incl. alle omkostninger. Tak for dit svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:04
Det var så lidt, jeg var selv glad for det gode råd., som forøvrigt kom fra Mikkel (www.joyzone.dk) i tidernes morgen.

Dbh Martin
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Skrevet kl. 11:29
Jimbo -> Mht. landsdækkende annoncering så kan du finde mere information på www.danskeradiobureau.dk (det største netværk, at kommicielle radioer i Danmark). Du skal dog være opmærksom på, at ikke alle markedsledende radio''er er med i dette netværk.

Du kan også finde information på www.radionyt.com.

Vh.

/K
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:34

Tak for dine links...vil lige tjekke dem lidt nærmere.

Men det bliver nok til endnu mere online markedsføring efter det gode spare råd

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 20:24

Klindt, det er da fedt nok med at annoncere med:

En ting jeg dog ikke forstår er, om det tøj du eller i sælger ikk er restpartier? For nye kollektioner kan næppe sælges til ½ pris, medmindre man måske køber direkte ab fabrik, og det er jo nærmest umuligt, da alle de nævnte "leverandører" enten har agenter, distributører eller datterselskaber i DK som varetager salget til forhandlere (butikker).
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Skrevet kl. 09:46

Hej Balesic,

Vi har kontakter hos både fabrikker og agenter.

Men bortset fra det, ønsker jeg ikke, at kommentere dette.
Du skal dog være velkommen til - som alle andre - at besøge en af vores 5 butikker. :)

/K
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 21:11

Skal også lige svare på emnet.

Syntes også at det er OK til at skabe awareness/kendskab for at brænde sig fast på folks nethinde og derigennem øge "share of mind" og i sidste ende "share of heart"...

Som andre nævner det er det svært med tilbud på radioen. Der mener jeg at det er nødvendigt at dele det op. For hvis man eksempelvis reklamerer med "50% på alt i butikken" så er det vel til at forstå og folk husker det, men hvis en bank begyndte at tale om renter osv. så er mange nok stået af
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:11

Hej jimbo

Jeg har prøvet i flere omgange at reklamere for div. hjemmesider via radiospots - og jeg er positivt overrasket over effekten. Jeg synes du skal give det en chance i det små - test det af og se om kontaktprisen er højere/lavere end decideret onlinemarkedsføring.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)