Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik efterlyses.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Søger kritik, forslag til forbedringer, vurdering af http://www.petsupply.dk

På forhånd takSmile

Joachim 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:14

Hej Joachim

Dette skal ikke tages så hårdt som det kommer til at lyde. Det er trods alt kun min mening, og forhåbentligt deles den ikke af jeres kunder.

Jeg kan godt lide jeres banner. Men andet positivt kan jeg desværre ikke sige. 

Siden er rodet: Forskellige fontstørrelser, billeder der ikke er stillet ordentligt op, uens baggrunde, oma. Layoutmæssigt og grafisk er den meget ringe. Nogen steder er teksten centreret og lige under er der så tekst der er venstrejusteret. Det virker helt ærligt som et amatørprojekt.

Personligt har jeg ingen erfaring med at drive web shops (og det er der jo nok en grund til) men jeg ville aldrig købe noget et sted der ikke signalerer professionalisme og troværdighed. Det gør www.petsupply.dk ikke.

Skal jeg give dig et godt råd, så er det at starte forfra og så få hjælp fra en grafikker. Ja det koster lidt, men jeg er slet ikke i tvivl om at omsætningen / konverteringsraten vil stige ekspotentielt.

Hilsen Morten 

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:04

Hej Joachim

Efter at have kigget mig lidt omkring har jeg et par bemærkninger:

1. Jeg synes også I generelt har en udfordring i at få rettet fonte og skriftstørrelser ind, så det matcher og ser proff ud. Måske også en gennemgang af teksten

2. Jeres hjemmeside er meget lys i det, og det er såmænd fint, men måske skulle I vælge en mørkere baggrundsfarve bag ved shoppen så den træder bedre frem. 

3. Da jeg så en ønskeliste tænkte jeg "fed" ide (som jeg selv kunne lære noget af) men kunne ikke få det til at virke. Er det bare mig. Og derudover kommer man lige pludselig til engelsk tekst.

4. I højre hjørne ved din kasse, står der tjek ud, men når man stiller musen der siger den "log af". Jeg blev i tvivl om jeg skulle trykke på den for at gå til kassen

5. jeg var inde og lave et køb af et gavekort til 100 kr, og så da jeg kom til kassen at man stadig skal betale 70 kr. i fragt. Er der nogen der gør dette ?

6. jeg forstår simpelthen ikke jeres faneblad "seneste sendinger"

Held og lykke med webbutikken

lisa b

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)